berichtje voor Vlinderjana

A

Anoniem

Guest
Hai Jana,

Hoe is het met je? Ik heb al eerder geprobeerd een berichtje voor je te plaatsen, maar op de een of andere manier werkt de site nie mee... word er steeds uitgegooid..
Maar goed, vervelend dat jullie 1e iui-poging niet gelukt is . Hopelijk is deze keer wél succesvol! Het moet een x lukken, weet het zeker!
Hoe gaat het met de hormonen? Heb je veel last van de clomidtabletten? Ik hoop dat het meevalt, en dat je toch een goed weekend hebt gehad?
Met mij is het  trouwens  goed, voor zover. Eindelijk goed nieuws aan het iui-front! Ben vanochtend in het zkh geweest. Er zijn twee goeie grote eitjes gegroeid, vanavond heeft mijn man de pregnylspuit gezet in mijn buik, en dinsdag moeten we terug naar het zkh voor de inseminatie. Ben erg blij dat we weer eens een kansje hebben!
Wanneer moet jij weer naar het zkh voor follikelmeting? Midden/einde van deze week?
Lieve Jana, hou je taai! Ik hoop gauw weer van je te horen.
Groetjes, Maan

lieve maan,

wat een spannende dag voor je vandaag.....
je insiminatie.
is het goed verlopen? en hoe voel jij je nu?
ik hoop voor jullie dat het positief uitpakt.

ik moet pas begin volgende week voor een echo.
mijn eitjes groeide bij de 1ste iui zo langzaam.
vandaar dat ik nu later in de cyclus voor een echo moet.
ik probeer er maar niet te veel aan te denken dat ze nu mischien te laat zijn...
de kans is ook groot dat ze bij de echo nu gelijk op goed voormaat zijn,
en van het laatste gaan we uit!!

ik   voor jouw dat je 1ste iui ook gelijk de laatste zal zijn.
houd me op de hoogte hoe jij je voelt...
groetjes, jana xx

Lieve Jana

Fijn te lezen dat je met me meeleeft! (ik ook met jou, weet je toch?)
Vanmorgen was de inseminatie, en alles ging goed. Ik vond het trouwens best pijnlijk toen dat ' slurfje' in de baarmoeder gebracht werd, ik kreeg er krampen van. Had jij dat ook? Maar het duurde maar kort, dus dat was niet zo erg.
De zaadjes waren prima en  mijn eitjes en  baarmoederslijmvlies ook, dus nu is het een kwestie van geluk  . Nu twee weken afwachten op wat komen gaat (of niet)..
Dus jij gaat maandag pas weer naar het zkh? Hopelijk is dat mooi op tijd, zodat je misschien maandagavond al wel weer pregnyl mag spuiten. Doe jij dat trouwens zelf, of doet je vriend/man dat? Ik durf zelf niet hoor, dat moet mijn man doen!
Heel veel liefs & hopelijk tot gauw, xxx Maan

lieve maan,

de berichtjes over en weer met je doen me erg goed.
en ik weet dat jij aan mij denkt,
dat is wederzijds.

ik heb de pregnyl zelf gezet.
mijn man vind het maar griezelig. bang dat hij me pijn doet.
ik had alleen de pregnyl de eerste x niet goed gezet.
deed het dat hij net uit de koelkast kwam....
dat was extra pijnlijk, maar daar leer je van.

ik ben wel erg warrig, want de hormonen heb ik tot 2x toe na de maaltijd ingenomen.
i.p.v. ervoor. dan ben ik het weer vergeten om in te nemen...stom hé?
hoop dat het verder geen gevolgen heeft.

wel, ik houd je op de hoogte.
suxes met je wacht periode.
liefs, jana.

Terug
Bovenaan