Bernice hoe was je echo gisteren?

A

Anoniem

Guest
Hai,

Ik ben even benieuwd of alles goed is gegaan gisteren en of je al weet hoe lang je zwanger bent! Laat je ff wat horen?

gr.Ing

Hoi Inge,

Ik heb dus nog geen echo gehad,ze vond het niet nodig omdat je volgens haar weinig ziet met 9 weken,dus ik moet nog minimaal anderhalve week wachten voor ik terug mag!Heb haar ook gezegt dat ik dus een zeer onregelmatige cyclus heb.Mijn hcg was heel laag(had dit ook bij peter overigens)maar hoef me vooralsnog geen zorgen te maken,want alles gaat goed,heb ook geen last van bloedverlies tot nu toe en voel me goed.
Ik ga maandag wel even langs bij de huisarts om te vragen of zei misschien meer kunnen betekenen en me kunnen doorsturen naar het ziekenhuis,had namelijk ook medisch indicatie omdat ik hoge bloeddruk en ingeleid ben,dus ben benieuwd wat ze zeggen.
Dit dus tot nu toe ff je hoort het nog wel.

Gr ,Bernice

hé wat een rare reactie zeg.... met 9 weken nog niks zien!!?
Met 7 weken zie je al duidelijk een garnaal met hartslag en met ruim 9 weken zagen wij echt een heel kind! Begin van armen en benen, oogkassen, gewoon al een mini mensje en dan zou er weinig te zien zijn .
Vervelend dat je dan min of meer zo weggestuurd lijkt te worden met nog net niks. Wat voor moeite was het nou geweest om te kijken en dan had je tenminste wel geweten hoe ver je nu echt was.

groetjes,
Marije

najaa wat aso zeg! toch effe een kleine moeite zo'n echo maken zeker met 9 weken al!! hoop dat je snel aan de beurt bent!!

Inderdaad niet zo netjes zeg! Je wil toch weten waar je aan toe bent!

x ing

hey wat raar want ik heb een echo gehad met 9 weken en 6 dagen en je zag toch echt wel een heel compleet kindje hoor en ook het hartje.
je had ilse zeker of niej?aan die vreemde reactie te merken zo heeft ze ook bij mijn zus gedaan namenlijk

Terug
Bovenaan