<p>Hoi!! <br /><br /></p><p>wat zouden jullie doen? Ik werk op een gesloten afdeling voor dementerende ouderen als activiteitenbegeleidster. <br />Nu houden de bewoners waar ik me dagelijks in bevind (21 cliënten) natuurlijk geen afstand. Ze houden me hand vast, niezen en hoesten zonder in hun elleboog etc. <br />Vaak zit ik in de grote huiskamer met 13/14 bewoners.<br />ook familie en bezoek komt veel langs en komt dichtbij me staan. Tevens personeel. <br /><br /></p><p>ik vind dit erg moeilijk nu ik zwanger ben aangezien ik de hele dag in een soort broeinest aan Potentiële Corona besmettingen rondloop. </p><p>Privé ga ik al maanden nergens heen en ben ik heel voorzichtig. </p><p>ik ga morgen een gesprek aan met mn leidinggevende maar vraag me af of het geen werkweigering is als ik vraag om overplaatsing naar een afdeling zonder pg. <br /><br /></p><p>Hebben jullie misschien tips of adviezen hoe ik dit zou kunnen aanpakken? <br /><br /></p><p>liefs en bedankt voor degene die dit lezen </p><p> </p>