beroerd!!!! bleh....

A

Anoniem

Guest
Dag meiden,

Ik ben vandaag maar thuis gebleven van mijn werk want ik ben me toch een potje misselijk!!! pfff....als ik aan eten denk ga ik al zowat over mijn nek! Krijg bijna niks binnen.

Dit maakt me wel erg neerslachtig hoor! Is dit nou zo leuk? Ik wou dat de eerste drie maanden al om waren!

Meer meiden/vrouwen die hier momenteel last van hebben? Hebben jullie nog tips?

Groetjes,
Anna

ja meid
hoort er nou eenmaal bij...
vaak meerdere kleine beetjes over de dag ipv 3 maaltijden en de zwangerschapsgranules van vsm verlichten ook een beetje
groetjes sandra

Nou die eerst 3 maanden gaan voor mij niet op. Ben vandaag 11 weken en ik begin nu deze week pas met die rare kwaaltjes. Wordt nog lachen tot het eind. Ik moest vandaag boodschappen doen en liep langs de vleeswaren afdeling. Nou geloof me ik wist niet hoe snel ik uit de winkel moest komen.....blehhh wat een lucht.

Ik was tot nu toe wel eens misselijk, maar nu ook met kotsen erbij. Dat is op zich niet zo erg... is het dat ik de bloeduitstortingen in mijn gezicht heb staan van het kotsen. Ik wordt er dus ook nog eens niet knapper van ook niet. Ach laten we maar denken dat het voor een goed doel is. Ik voel nu wel echt zwanger me die rare kwaaltjes.

Claudia

Terug
Bovenaan