beroerd geslapen..

elize81

New member
wat heb ik een rot nacht gehad zeg..werd iedere keer wakker, kon alleen maar op mn rug slapen, niet op mn zij..voelde me niet lekker, en vanochtend uit bed erg misselijk..en nu nog,kan geen eens eten!
denk dat ik eraan moet geloven..hoort erbij maar fijn voelt het niet!
sorry moest ik even kwijt.. :)
 
He bah, dat is inderdaad vervelend zeg. En alhoewel je geen zin hebt in eten, vaak kan het wel opluchten. En je er aan toe geven pfff helaas kan je niet anders ;-)
 
Join the club!

Ik slaap ook slecht omdat ik erg misselijk ben aldoor. Ik krijg ook niks naar binnen maar dwing mezelf er toch toe anders word het alleen maar erger.. Maar het blijft beperkt tot thee.. sap.. brinta.. met moeite een cracker..
Fijn is het zeker niet bah mja zon goede echo maakt alles weer goed!!

@ HappyWorld
 
ik zit ook aan de vanille yoghurt, vind ik heerlijk nu, en lange vingers en hoop water,roosvice..en heb raket ijsjes gehaald haha..maar mn avondeten staat me helemaal tegen..eet wel fruit 's middags 's avonds..soms lukt brood nog!
 
Slecht slapen sluit ik me geheel bij aan...hoewel het vannacht voor t eerst in weken weer beter ging...
Eten gaat prima, al hoef ik over t algemeen geen warme hap meer...
Zodra k de bereiding meemaak zeg maar, heb k al genoeg. maar val k zo aan tafel dan gaat t nog.
(mama was vd week aant bakken en k was al zat vd lucht, maar dag erna met vriendin in de stad, bij de mac kreeg k alles zo op me plankje en toen luste k bijna alles...)
Qua gewicht blijf k, tot nu toe, nog steeds hetzelfde (was afgevallen naar 90 en sinds week of 2 ben k dat nog)
 
Ook ik slaap slecht, nu slaap ik altijd al slecht maar het is nu nog slechter haha, en misselijk wordt ik eind van de middag als ik eten moet koken. Vooral als het gaat om aardappels, terwijl ik dat juist het liefst iedere dag eet. Nu wordt ik al beroerd als ik ze op zet blehhh haha,
Gelukkig weten we waar het van komt en zijn we daar heel blij mee.
 
ik ben er meestal ook wel klaar mee na het kokkerellen..dan ook nog eten..pffff..van de week met kip snijden ging ik toch kokhalzen..en 2 weken geleden at ik nog zo een pak roze koeken op haha..wereld v verschil..
 
Terug
Bovenaan