beroerd/misselijk

Ik dacht in week 6 en 7 al van de misselijkheid af te zijn.. heb me die hele 2 weken perfect gevoelt maar nu....
ik ben vandaag precies 9 weken zwanger. Bij mijn eerste kindje had ik hier ook zo een last van had er misschien iets te veel op gehoopt dat het nu wel ietsje minder zou worden.
Ik woog 58 kg en na week 8 opeens 53. Mijn vriend en familie vinden me heel dun geworden.
Weet niet echt wat ik moet doen want wat eten betreft krijg ik maar bepaalde dingen naar binnen. heeft iemand tips of ongeveer hetzelfde? (hoorde dat het het niet zo goed is als je TE veel afvalt en te weinig voedingsstoffen binnenkijgt..)

groetjes

ik ben vandaag 8.3 weken zwanger en heb er ook last van
nou ben ik wel wat zwaarder als jou
maar omdat ik veel miosselijk ben en niet veel eetlust heb ben ik vitamines voor zwangere gaan gebruiken zodat ik toch genoeg vitamientjes enzo binnnen krijg
succes nog efe

Ohja dat is wel een goed idee inderdaad. Ik zal dat ook maar gaan gebruiken want het is toch wel belangrijk.

bedankt voor je reactie!!

groetjes

ik zal idd zowiezo die vitamines gaan slikken, altijd iets toch?
helaas heb ik niet de gouden tip voor je.. ik ben er ook nog naar op zoek!
Probeer gewoon zoveel mogelijk goede dingen te eten! mij staat warm eten me het meeste tegen, maar toch "dwing" ik mezelf om in ieder geval de groenten op te eten.. en ik zorg dat ik op een dag 2 stuks fruit eet en voldoende zuivel. heb er niet altijd zin in maar de gedachte aan dat kleintje zorgt ervoor dat het lukt!
succes meid en ik hoop dat je je snel beter voelt!

Hoi hoi,

Ik kan me helemaal in je verhaal vinden, heb het bij de eerste 7 maanden gehad ik slikte idd ook vitamines voor zwangere vrouwen en at elke dag fruit de rest wou gewoon niet ja crackers en af en toe lukte het om een paar hapjes groente te eten.
Ik probeerde gewoon steeds kleine beetjes te eten kleine porties steeds een paar hapjes dat ging best wel goed.
Nou was ik helemaal verbaasd dat ik het dus niet had tot zondag ben zo beroerd alles gaat er weer uit kan niks ruiken zien of er aan denken en ik begin alweer hoop niet dat het blijft aanhouden, ben nu 8,1 wk dus we zullen zien eerst volgende week de eerste echo en even weer overleggen met de vk net als de vorige keer toen hebben ze op gegeven moment mijn dokter gebeld en kreeg ik tabletjes en een drankje voor zuurbrandings daarna ging het goed dus misschien wel weer de oplossing maar we zullen zien eerst de 3 maand maar doorkomen.

Ik wens je veel suc6

Terug
Bovenaan