Hey Beppie,
We zitten op hetzelfde wachtbankje voor onze NOD. Ook ik ben met vlagen en soms hele dagen misselijk. Vorige week was het heel erg en ben ik zelfs ziek thuis gebleven. Nu heb ik het af en toe (zoals nu) en ook zijn mijn borsten de afgelopen week groter geworden. Zelfs mijn man viel dat op. Mijn tepels zijn heel soms gevoelig maar doen dan geen zeer maar vinden het niet leuk om aangeraakt te worden. Soms wat pijn in de onderbuik (lijkt op spierpijn maar dan vervelender). Maar duizelig dat heb ik nog niet gehad. Ow ja en hoofdpijn heb ik ook af en toe en meestal in de avond.
Zit ons lichaam ons nu voor de gek te houden of maken we onszelf gek of zal het toch zo zijn dat we ook een keer de gelukkige mogen zijn en zwanger zijn?
Ik ga zaterdag op vakantie en heb dan ook mijn NOD. WE hebben afgesproken dat we geen test meenemen op vakantie en we dus vanzelf wel zien of ik ongi wordt of niet en als we dan volgende week terug zijn dan gaan we testen. Zo voorkomen we in ieder geval dat we te vroeg gaan testen. gat denk ik wel moeilijk worden maar we gaan het volhouden!!!
succes en ik hoor het wel als je wel of niet ongi bent geworden en of je getest hebt van de week
groetjes