Beroerd zijn.

Hallo,
Ik ben inmiddels 31weken zwanger en sinds een paar dagen kan ik niks meer binnen houden. Heb gister met de vk er nog over gehad en die kon me nie echt antwoorden geven die was vooral aan het zeuren of mijn houding. Maar in ieder geval als ik eet dan voelt het even wat goed en dan word ik beroerd en moet ik maken dat ik bij de wc kom waarna ik niks anders meer kan dan liggen in bed. Sinds gister lig ik ook 20 uur van de dag in bed en kan me geen houding vinden alles doet me zeer en voel me ontzettend ziek. Als ik niet heb gegeten (zoals 's ochtends als ik uit bed kom) dan voel ik me super.
Zijn er meer vrouwen met deze klachten?
 
Hoi,

Hetzelfde verhaal hier ben 35 + 4 weken en ik heb sinds gisterenavond al vier keer gespuugd ik ben gewoon uitgehongerd en krijg ook niks binnen enorme steek in mijn maag en mijn slokdarm is lichtjes ontstoken van de maagzuur, maak je geen zorgen is heel normaal je baarmoeder groeit nu tot uiterste uit waardoor je placenta en het kindje ook in verdrukking komt zitten tegen je maag, met het indalen ga je minder last krijgen maar dan moet je nog even op tandjes bijten, gekookte aardappelen doet deugd als maag pijn doet en niet kan eten, ik doe daar lichtjes zout bij en beetje ketchup en mayo voor de smaak anders is het te smaakloos je kan daar wat zalm panga bij eten niet in vet bakken dat wordt te zwaar, lekker stomen of in de oven doen heerlijk avondmaaltijd , nu moet je het nog kunnen koken ook :d want bij is de keuken niet echt mijn maatje dezer dagen dus zorgt msnlief of schoonmama voor het eten, schakel wat hulp in en rust voldoende, na het eten zeker halfuur rechtopzitten niet gelijk gaan liggen, ik hoop dat ik je een tikje heb kunnen vooruit helpen , succes ermee liefss
 
Heey Muzeyin,
Ja is erg vervelend als je niks binnen kan houden gelukkig had mijn vriend al even een kippetje gestoomt met een aardappel en wat appelmoes. En tot nu toe zit het er nog in maar dat weet je nooit.
In ieder geval bedankt voor je advies ik heb gewacht met even liggen en moet zeggen ben al minder beroerd als gister toen ik gelijk ging liggen.
 
Vervelend dat je niets kan binnen houden. Ik weet niet waar je woont, maar in noord holland heerst er stevige buikgriep. Heb deze zelf ook paar weken geleden gehad en het 2 dagen niet tot nauwelijks gegeven omdat een slok thee er meteen alweer uit kwam. Na de buikgriep heb ik zeker nog een week tot 2weken last gehad van mijn maag met daarbij snel spugen en misselijkheid.
Gekookte aardappel met een beetje zout is inderdaad goed. Ook nam ik op gegeven moment 'slappe' opkikker zodat ik in ieder geval wat zout binnen kreeg.
Hoop dat je snel opknapt!
 
Ik ben inmiddels 33+2 weken zwanger en sinds het begin ben ik kotsmisselijk. Met medicijnen is het aardig goed te doen, maar sinds maandag is het weer bal. 's Avonds veel last van maagzuur en oprispingen en 's ochtends hang ik standaard weer boven de wc. De hele dag door heb ik een weeeig gevoel in mijn buik, waardoor ik me gewoon niet lekker voel. Ik weet dat het bij mij met vlagen komt, dus ik hoop dat het nog minder wordt....en anders wachten we rustig af tot de kleine zijn/haar gezichtje laat zien. In ieder geval heel veel sterkte ermee en hopelijk voel je je snel wat beter!
 
Ik ben dan tot 29 weken helemaal niet ziek geweest ervan. Eenmaal bij de magische 30 begon het bij mij te kwakkelen met ontzettend warm hebben en dan deze week flink ziek erbij. Ik hoop echt heel erg dat het snel over is ben het wel beetje zat. Ik denk dat het toch beetje griep is mijn zusje heeft hier vorige week gelogeerd en die was flink ziek en die week ervoor was vriendlief ziek en ik dacht nog dat ik de dans ontsprongen was kennerlijk niet.
Kan ook niet wachten tot we onze kleine eindelijk in de armen kunnen houden is wel leuk geweest.
 
Terug
Bovenaan