Beroerd

Hallo dames,
Ook zo ontzettend beroerd....
Bij de eerste begon het alleen s'middags en was het s'avonds alweer afgelopen.
Maar nu......
Ik voel me s'morgens al verschrikkelijk en dat de hele dag door.
De hele tijd boeren en misselijk, en dat voel ik dat het koude zweet me uitbreekt. Maar ik hoef gelukkig nog niet te spugen.
En ik vind al het eten vies, echt niks vind ik lekker.
Nog 7 weekjes te gaan en dan hoop ik dat het over is...
Even een klaagmailtje.
Groetjes Marit

dat is inderdaad niet fijn voel me eigen ook beroerd maar ja ik heb een griep te maken hoop datik er snel van af ben van de zwangerschap heb ik wel de hele dag een misselijk gevoel in me maag maar ja dat gaat wel weer over wat daar goed bij helpt is voordat je op staat even iets lichts eten gewoon wat je naast je bed kunt bewaren helpt heel erg goed

dat is niet fijn,maar herkenbaar.

Ik ben ook veel misselijk,en dan ook de hele dag.
heb dagen ertussen zitten dat ik echt zo beroerd ben dan wil ik helemaal niks,heb ook veel last van hoofdpijn,ben donderdag nog bij de dokter gewwest om alles te laten controleren,maar gelukkig alles goed.
Bij de eerste had ik die klachten helemaal niet.

probeer van de goede momenten te genieten en hopen dat die 7 weken heel snel voorbij zijn.

gr Rian

Ook ik heb deze zwangerschap helaas de misselijkheid. Eerst was het alleen 's ochtends maar nu ook de gehele dag. Normaal ruik ik niet veel maar nu..ik word gek van alle luchtjes door elkaar en zweet en sigaretten rook.pffff.
Ook ik heb er over een paar weken van af te zijn.
't Is de moeite waard toch!
gr Andrea

@Andrea,

Ja die luchtjes,ik ruik ook alles heel sterk en wordt er ook misselijk van.
Ik werk in een kapsalon en word misselijk van alle produchten daar.
Mijn reukvermogen is echt heel goed nu.

Inmiddels begint het herkenbaar te worden :S
Word 's morgen misselijk wakker en gelukkig als ik rustig aan doe, blijft het daarbij!

Succes iedereen met al die kwaaltjes!

Liefs

Terug
Bovenaan