Bescherming van het bed

<p>Dag mensen!</p><p>Ik ben inmiddels 37 weken zwanger en wil graag het bed bevallingsproof opgemaakt hebben. Dat plastic zeiltje vind ik helemaal niks. Het kraakt en het is warm. </p><p>Hoe doen jullie dat? Ik wil wel graag thuis bevallen namelijk. </p><p>Liefs </p>

Ik had een matrasbeschermer erop die even groot was als het matras. Wel 1 die aan de onderkant waterdicht is. Verder had ik heel veel van die celstof matjes (30 stuks ofzo) en die hebben de verloskundige en de kraamverzorgende tijdens de bevalling onder mij gelegd en ook steeds vervangen als ze vies/nat waren. Ze waren erg blij dat ik er meer had als wat op het uitzet lijstje stond. 

hoi. 
De thuiszorgwinkel verkoopt incontinentie matjes. Geen celstof maar bamboe.
15 euro, maar heel fijn. Die ademen
 De ikeahoezen niet.
Je mag die van mij, alleen ter voorkoming van breken vliezen niet tijdens mn bevalling gebruikt, evt ook voor 10 euro ex verzenden overnemen. 
Groetjes Maaike 

Hoi

Ik heb toen een waterdichte hoes gekocht. Op internet besteld. Die ging helemaal om mn matras heen. Ging dicht met een rits. Daar legde ik uiteindelijk die matjes op . Maar dan wist ik zeker dat mn matras schoon zou blijven. 
Succes met laatste lootjes. 

Grtjs nvn

Terug
Bovenaan