Kom ik net de babykamer op omdat mevrouw eten wilt, zie ik dat ze met haar hoofdje tegen de zijkant van het bed aan ligt..... Schrok me kapot zeg...
En dan niet op de hoogte waar ze lag, nee een heel stuk omhoog..
Dus heeft ze zich helemaal dat eindje omhoog geduwd..
Nu is mijn meisje dus een echte buikslaper, dus gaat dat omhooduwen denk ik makkelijker als dat ze op der rug ligt.. Maar ja anders slaapt ze bijna niet!!
Nu heb ik net gegoogeld voor evt beschermingsmatjes aan de zijkant, kon ze niet echt vinden, en las vaak dat het niet eens mag vanwege verstikkingsgevaar.
Maar wat moet ik nu???? Wil natuurlijk niet dat mijn meisje dalijk met een ei op der kop zit of een blauwe plek ofzo...
Iemand van jullie hiermee bekent of nog wat tips voor me???
En dan niet op de hoogte waar ze lag, nee een heel stuk omhoog..
Dus heeft ze zich helemaal dat eindje omhoog geduwd..
Nu is mijn meisje dus een echte buikslaper, dus gaat dat omhooduwen denk ik makkelijker als dat ze op der rug ligt.. Maar ja anders slaapt ze bijna niet!!
Nu heb ik net gegoogeld voor evt beschermingsmatjes aan de zijkant, kon ze niet echt vinden, en las vaak dat het niet eens mag vanwege verstikkingsgevaar.
Maar wat moet ik nu???? Wil natuurlijk niet dat mijn meisje dalijk met een ei op der kop zit of een blauwe plek ofzo...
Iemand van jullie hiermee bekent of nog wat tips voor me???