beschuit met muisjes afgezaagd!?!

A

Anoniem

Guest

hoi iedereen,

ik wil graag iets origineels uitdelen als onze kleine is geboren!
beschuit met muisjes vind ik iets wat iedereen al doet.

alleen het probleem is ik zou niet weten wat!!

kan iemand me helpen aan een leuk origineel idee?
iets wat ook niet al te veel tijd kost om te maken en wat in grote hoeveelheid kan

alvast bedankt,

suzanne

Wij hebben "gewoon afgezaagde" beschuit met muisjes aangeboden en iedereen vond het lekker. Wat ik bij anderen gezien heb vond ik ook erg leuk:
- een lange vinger voor de helft in de chocoladesaus gedompeld (dus een laagje cholcolade erop) en dan in de muisjes gedompeld (de muisje plakken dan aan de chocoladesaus). Saus moet wel warm zijn als je ze klaarmaakt en dan hard laten worden.
- cakjes met daarop een glazuurlaagje met daarin muisjes. Deze kun je ook goed in de vriezer bewaren en er iedere keer de hoeveelheid die je nodig hebt eruit halen.
- een spek met daaraan een dropveter staart gebonden en voor de helft besmeerd met boter en dan in de muisjes gedoopt. (valt wel snel uit elkaar!)
- een petite four (is wel duur)

hoihoi,

er is ook niks mis verder met beschuit en muisjes, maar wij willen wat anders dan anders.

het zijn leuke ideeen!!

bedankt voor je reactie

groetjesss..

Hoi Suzanne,

Diepvriessoesjes dopen in de gesmolten witte chocolade en dan in de muisjes.
Kun je ruim van de te voren maken en in de vriezer bewaren tot gebruik, gewoon de hoeveelheid die je wilt eruit halen ong. 1 uur van te voren.
Dit was een groot succes bij mijn zoontje op de peuterspeelzaal en de rest die ik overhad heeft het kraambezoek hier opgesmuld.

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan