Beschuit met muisjes of iets speciaals??

Wat doen jullie dadelijk? Beschuit met muisjes aanbieden aan de visite, of gaan jullie nog helemaal los met cupcakes, soesjes of andere leuke ideetjes???

Lijkt me wel erg leuk, maar mis de energie een beetje... Maar die cupcakes; zou ik die ook kunnen maken( met marsepein erop) en dan invriezen en bij visite een aantal ontdooien?

Je kan ze invriezen hoor! Wij hadden petit fours laten maken, dus dat is ook cake en bovenop marsepein en deden ze ook in de diepvries. Als er visite komt weet je toch vaak met hoeveel personen dus dan haalden we dat aantal eruit, 1,5 uur zijn ze ontdooid, werkt super! En heeel handig ipv iets met muisjes, daar ligt heel je huis zo bezaaid mee;) Succes in ieder geval!

ik hou het lekker traditioneel bij beschuit met muisjes....tuurlijk zullen er best wat muisjes sneuvelen op de grond maar gelukkig hebben we kraamzorg die ook huishoudelijke diensten verricht :) ik vind het gewoon simpel en makkelijk! en super lekker :)

ik hou het lekker ouderwets met beschuit met muisjes heb geen energie om zelf wat te gaan bakken en manlief heeft ook genoeg te doen om bestelling op te gaan halen by de bakker

heb hier als kraambedankjes chocoladerondjes gemaakt met snoephartje erop en muisjes.doordat je het erop doet als de chocola warm is zitten de muisjes vast.en voor het maken heb ik de chocola in cupcake vormpjes gedaan todat ze hard waren.daarna in doorzichtige folie ingepakt en ziet er heel leuk uit.groetjes

Terug
Bovenaan