Beschuitjes!!!

Hallo

Heb een vraagje ,op mijn werk moet ik denk wel meer als 100 beschuitjes trakteren ,maar hoeveel beschuitjes haal je nou ongeveer uit 1 pak muisjes?
Wil dit graag weten zodat ze straks niet te weinig hebben of overdreven veel !
Er zijn hier vast wel mensen die dit weten !!

Groetjes Sanne

Hoi Sanne,
Ik heb echt geen idee hoeveel beschuit je haalt met een pak muisjes. Ik heb nog wel een leuk idee, omdat je zoveel moet trakteren. Ik heb mijn dochter toen mijn zoon geboren werd ook laten trakteren op school maar dan een lange vinger met boter op het topje en dan in de muisjes dopen.
Is veel sneller klaar en je hebt minder muisjes nodig. Ziet er ook nog eens heel leuk uit. Net even iets anders.
Ivy

Een tip:

gooi de pakken muisjes in een bak. Besmeer de beschuitjes met boter en ga dan met de beboterde kant door de muizen.

De muizen zitten dan allemaal vast en het scheelt in de hoeveelheid gebruikte muizen.

Miep

Ook leuk, cake met slagroom en een dotje muisjes erop, scheelt ook pakken muisjes, maarja hoeveel cake en slagroom heb je dan nodig he...haha...
Leuk idee die lange vingers, ga ik zker onthouden...
Ik zou gewoon op de gok wat pakken kopen, als je tekort hebt haal je bij...zo gedaan en als je over hebt is het mooi meegenomen voor thuis, gaat wel op...
Succes, groetjes

Bedankt voor jullie reacties.
Ik ga zelf die beschuitjes niet smeren dat doet de kantinejuf ,alleen vind rot als ze te weinig zou hebben en   de helft niets krijg ,maar we kijken wel   als de baby geboren is ,hoeveel eruit gaan als de fam komt .

Groetjes Sanne

Terug
Bovenaan