Besef en genieten

Ha meiden,

Hebben jullie al echt het besef dat jullie zwanger zijn en genieten jullie?
Ik vind het nog steeds onwerkelijk dat ik weer zwanger ben, vind het heel bijzonder maar kan het nog steeds niet voorstellen dat we straks weer een klein wondertje in onze armen hebben. Ik denk dat het besef dadelijk meer gaat komen als mijn buik groeit en als ik de kleine uk voel bewegen.

Fijn weekend allemaal

Mijn buik begint te groeien dus het besef komt nu echt. Heb het gevoel alsof er een grote bal in mijn buik zit. Af en toe (bij bukken bijv.) zit 'ie in de weg.
Genieten lukt met een hoop gedoe met het ziekenhuis niet echt maar als het goed is hebben we vanavond het boek ziekenhuis dicht kunnen gooien en kunnen we gaan genieten.

Jij ook een heel fijn weekend Uk

Hai meid,

Hier wel het besef maar ook nog niet voor de volle 100% vind het nog steeds zoooo bijzonder! Heb wel al een buik, dat maakt het dan wel weer 'echter' als ik naar mezelf kijk maar ik denk dat het pas echt komt als we aan de babykamer gaan beginnen en misschien ook wel als we weten welk geslacht onze ukkies zijn.

Geniet maar lekker! Fijn weekend! Liefs

Bij mij voelt het weer echt voor de echt hoor!

Eerste keer kreeg ik dat gevoel pas rond de 18 weken, nu merk ik dat ik het toch wel al een paar weken echt besef. Raar blijft het wel hoor!

Zeker om te weten dat ik voor het einde van het jaar twee kindjes heb!

Liefs

ja het voelt heel echt! zker na de pretecho van vandaag nu we weten dat het een meisje wordt, we zijn al druk bezig met de kamer. en mn buik groeit als een malle haha xx

Afgelopen week hadden we en een echo en ik mocht voor het eerst naar de vk! Ik voelde me toen zoooo ontzettend zwanger:) Ik zie dat spartelende kindje op de echo nog steeds voor me en van de vk kreeg ik een tas vol met boekjes, blaadjes en folders over zwanger zijn en een kindje krijgen!!! Zo heerlijk!
Met het kamertje en spulletjes ed wachten we nog tot na de 20 weken echo!

Hoi hoi, ik ben nog zo druk met mijn dochtertje van 6 maand, dat je het soms bijna vergeet, ha ha. Het is ook heel onwerkelijk, zeker omdat het deze keer zomaar gebeurt is. Vorige keer waren we er ontzettend mee bezig en had ik 2 mk's gehad. Behalve dat ik iets vermoeider ben, gaat het eigenlijk wel heel goed. met de hitte was ik wel heel misselijk, maar nu valt dat reuze mee gelukkig. Bij mij is het ook nog niet zichtbaar, maar ben benieuwd hoelang dat nog duurt! meestal gaat het bij een tweede sneller...

Terug
Bovenaan