Beslissing genomen (vervolg)

A

Anoniem

Guest
We hebben besloten om door te gaan met de zwangerschap en de natuur zijn beloop te laten gaan. De kans dat ons kindje het gaat redden is klein, maar als ze overlijdt dan hebben wij haar in ieder geval de kans gegeven.
We gaan een hele onzekere toekomst tegemoet maar we konden die keuze gewoon niet maken.
Bedankt voor jullie berichtjes.
Groetjes Inge

Hoi Inge,

ik kan me heel goed voorstellen dat je deze keuze gemaakt hebt. Zo weet je in elk geval zeker dat je er alles aan hebt gedaan om je kindje een kans te geven. Ik wens je een hele goede zwangerschap en ik hoop dat je baby alsnog een enorme groeispurt gaat maken en straks gezond geboren wordt.

Veel liefs van Marloes

Lieve Inge,

Wat moedig van jullie!! Ik begrijp dit besluit heel erg goed. Ik heb je al even niet meer gesproken op msn dus wil je via dit bericht heeel veeel sterkte wensen. Weet dat ik aan je denk!!!! Geloof erin dan komt het goed. Ken je het verhaal van Olga?? (vruchtwater brak met 15 weken is 16 weken blijven liggen en beviel met 31 weken heeft nu een zoontje!!). Olga schrijft niet op dit forum bedenk ik nu. Als je meer wil weten dan moet je het maar even zeggen.
Geloof in jezelf en in je kindje!!!!
Wij gaan vreselijk hard voor jullie duimen!!

Dikke kus!
ing

knap hoor, dat jullie een keuze hebben kunnen maken. Hopelijk is jullie dochtertje in bikkel met een enorme vechtlust!!
Succes met het verdere verloop van de zwangerschap!!
Groetjes, mira

hoi,

heel veel sterkte gewenst , en ik hoop voor jullie dat ze het toch gaat redden

lfs moekje

Hee meissie ben ik nog even.
Hierbij de log van Olga. http://www.paddyjoshua.blogspot.com/
Olga haar vliezen braken in de 15e week. Ook drooggestaan dus! Haar zoontje is er goed vanaf gekomen. Ze is echt 16 weken blijven liggen. Misschien beurt dit verhaal je op!
Dikke kus
ing

Hoi Inge,
Wens je veel sterkte en ik hoop met je mee op een goede afloop!
lfs, daantje

Hai Inge

Je heb gelijk laat de natuur maar ze weg gaan.
heel moedig en knap van jullie!!!
Hoop dat die kleine   kans, jullie geluk word.
wens je een goede zwangerschap.

sterkte!

groetjes sabina

Terug
Bovenaan