Besloten...

Dacht ik eerst nog dat ik persé wilde werken, even geen mama zijn, maar gewoon Linda....

Heb ik nu besloten om full-time moeder te zijn! Precies, ik wil gewoon niet meer aan het werk! En dat ga ik dus ook niet doen!
Ik blijf lekker thuis en ga mee naar zwemles, ik ga taartjes bakken, baby's knuffelen, verhaaltjes lezen en knutselen!

Ik wil geen doei meer zeggen, ik wil elke dag van mijn kinderen genieten! Leuke dingen met ze doen en zelf naar bedje brengen!

Zo ! Ik heb besloten!!!

Wat een goede en moedige beslissing!
Is dat financieel ook te bolwerken?
Ik vind het echt een mooi besluit!!

Ik zou ook wel willen, maar dan moet manlief 6 dagen in de week werken om alles te kunnen betalen.
Daarbij komt dat ik mijn big-registratie niet verliezen wilde. Miet daarvoor minimaal 8 uur werken en ik werk er 12.

Werkte je veel dagen in de week?

Haha lekker vooruitzicht. Hier heeft het iets met de hypotheek te maken dat ik werk haha. En net als icmf een makkelijke manier om in het big register te blijven.

Icmf je kan ook toetsen voor verlenin hoor :) mocht je toch eens overwegen.

En.... Ik merk dat het voor mij heel goed is om op een andere manier mijn uitdaging te zoeken. Die ben ik met twee kinderen wat sneller kwijt. Al geniet ik van hun natuurlijk op een hele andere manier. Ik gewoon wat meer gekkigheid en actie nodig :)

Ik ga het gewoon doen. Financieel wordt het moeilijker, maar zeker haalbaar!

's avonds als de kleintjes op bed liggen kan ik altijd nog winkelen of naar vriendinnen!

Oh jeetje wat een besluit!
Moedig hoor.

Maar ja ik denk dat als je al vanaf je 20ste moeder bent en 5 kinderen hebt je wel kunt stellen dat het je roeping is...toch!?

Ik zou er zelf niet aan moeten denken. Vind mijn werk veelste leuk en word ook geen leukere moeder van alleen maar thuis zitten.

Maar als jij dat zo voelt moet je inderdaad gewoon je hart volgen en het doen. Anders krijg je spijt!
Je kinderen zijn maar een keer klein.

Wanneer ga je het vertellen op je werk? (Ontslag nemen)?
Wat doe je eigenlijk voor werk en hoeveel dagen?

Ik ben tandartsassistente en werkte ongeveer 17-20 uur per week.

Het is allemaal al geregeld! Heerlijk vooruitzicht!
Ze reageerden vrij positief. Als er ooit iemand ziek/zwanger is dan doen ze beroep op mij. Nou helemaal prima toch!

Terug
Bovenaan