Meiden, bedankt voor jullie meeleven en reageren op mijn berichtjes. Ik merk dat dit me goed heeft gedaan! Inmiddels is er overleg tussen de artsen geweest; en hebben zij aangegeven dat IUI voor ons waarschijnlijk geen zwangerschap te weeg zal brengen. Zij hebben aangegeven dat we evt voor IVF zouden mogen gaan. Zelf zie ik dit niet zitten. Ik merk dat alles rondom de IUI me al veel deed en doet; en ben erg bang dat ik misschien depressief zal worden. Dit ben ik jaren geleden ook erg geweest; en daar zit ik echt niet op te wachten! Dus nu moet ik de stap nog zetten om terug te gaan bellen en door te geven dat we niet verder willen. We zouden er over na denken; nou, dat hebben we dus gedaan. Ik besef dat we er niet mee zijn om te stoppen. Maar wie weet... De kans is niet 0 om nog eens zwanger geworden en het is tenslotte een keer gelukt... Ik weet niet hoe vaak ik hier nog rond zal dwalen; maar ik wilde jullie in elk geval even laten weten hoe het er hier voor staat. Ik voel me heel verdrietig; maar heb er wel vrede mee. Het is een bewuste keuze; en de verwerking moeten we toch door in de loop van de tijd. Ik hoop dat dit een beetje lukken gaat. Wie weet kom ik nog eens advies vragen... Tja, en misschien... kom ik nog eens met goed nieuws? Wie zal het zeggen... Volgende week weten we of deze laatste IUI iets heeft gedaan; (nog 4 dagen) ik heb echt geen idee... Heb wel continu pijnlijke borsten; maar ja, dat kreeg ik van de pregnyl ook al. Weet alleen niet meer van de vorige keer of dat bleef tot de ongi. Nu heb ik het dus nog steeds. Hoe is dat bij jullie? Meiden, ik wens jullie in alles veel succes; en sterkte! Weet dat ik aan jullie denk; en ik hoop dat jullie meer succes hebben... Liefs mama30