besnijden

A

Anoniem

Guest
hallo
ik ben 10 september bevallen van een zoon wouter genaamd,na een heftige bevalling(in de ambulance op de snelweg) heb ik de boel met drie kinderen weer aardig op de rit.
de eerste keer op het bureau vond de arts het voorhuidje van zijn piemel wat strak en gaf mij het advies om dit elke avond terug te trekken.
een week later was ik voor een verkoudheid bij de huisarts en vroeg haar om hier naar te kijken,ze schrok en vond het heel krap en zei dat ik er af moest blijven want anders trok ik alles kapot,ik ben door verwezen naar de uroloog.
en waarschijnlijk moet mijn zoon besneden worden.
wie heeft hier ervaring mee en adviezen zijn van harte welkom.
want na twee dochters heb ik hier weinig ervaring mee.
groetjes danielle

Hoi,

jeetje zeg. Een besnijdenis. Trok je man niet wit weg bij het idee? Vooral mannen zijn daar nogal gevoelig voor....

Bij onze oudste vonden ze zijn voorhuid ook nogal krap. Gelukkig is dat allemaal weer goed gekomen. Maar ik heb ook altijd te horen gekregen dat je er vanaf moet blijven. Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken om daar aan te meoeten friemelen. Je arme kind. Onze huisarts zei dat als dat niet vanzelf goed komt ze alleen een klein sneetje zouden maken, dus geen besnijdenis.

Ik hoop dat het allemaal wel mee valt en dat het goed komt.

Groetjes van Marloes

hoihoi,

bij mijn oudste (en jongste nu trouwens ook)  was (en is) dit ook nog heel nauw maar bij de kleintjes moet je er echt niet aan rommelen hoor anders gaat het helemaalkapot. Als ze wat ouder zijn (jaar of 3/4) kan je het ook proberen met een speciale zalf en als dat niet helpt kan het inderdaad operatief wat ruimer worden gemaakt.
Ik heb echt nog nooit gehoord dat je het bij baby's al losser moet gaan maken en las het zo nauw is dat het bv problemen geeft met plassen zou ik een afspraak bij de uroloog maken.

groetjes chimene

hoi,hoi
bedankt voor de ervaringen
we zijn gister naar het ziekenhuis geweest en we hebben zalf gekregen wat de voorhuid wat wijder moet maken en we moeten over 6 weken terug komen en dan moet er resultaat zijn maar volgens de uroloog zou dit ook gebeuren en anders krijgt hij onderzoeken.
dus het viel allemaal wel mee gelukkig.

Terug
Bovenaan