(bespaar) TIPS

laat ik dan maar beginnen.

ik draag (bijna)  elke dag make-up.. en op en dag was mijn reiniger op.. dus dacht dan maar even een billendoekje.. en wat bleek het ging er erg gemakkelijk af en had ook nog eens een baby zachte huid! veel goedkoper en altijd in huis.

Shoppen voor de kids bij outletwinkels. Ik koop voor Mette meestal Vingino Jeans maar die zijn als je ze voor de volle prijs koopt best prijzig. Hier in de buurt zit een outlet die ze voor de helft verkoopt.

gr.Ing

Met dit weer hang ik geen was buiten hoor, hihi!! Maar anders zeker wel. Dat ruikt ook veel lekkerder naar mijn idee.

tja verder kleine dingen ± als ik groenten schoon maak haal ik als het vijf minuten gekookt heeft een schep uit de pan en vries dat in (als het is afgekoeld) en als ik groentesoep maak doe ik al die groentes er in. Is erg lekker, zou alleen geen andijvie of spinazie doen.

Verder kan je ipv die vochtige doekjes een washand gebruiken om de billen van je kleine na een plasluier schoon te vegen.

En wat dacht je van borstvoeding geven in plaats van kunstvoeding? Dan kan je weer wasbare zoogcompressen gebruiken ipv papieren. ER schijnt trouwens ook wasbaar maandverband te bestaan maar daar moet ik niet aan denken, bah!

Groetjes

Terug
Bovenaan