best irritant

Iedereen vraagt nu aan me hoelang ik nog moet ipv. hoe ver ik ben. Als ik zeg 16 weken nog schrikken ze vaak...
Ben je elke keer zo dik? werd me laatst ook al gevraagd...toen heb ik maar geantwoord dat ik ook als ik niet zwanger ben al enorm dik ben...

Weet dat ik me er niks van aan moet trekken, maar toch is het niet echt leuk!

Hoi Mieke,

Ik ken het gevoel, bij mij precies het zelfde als ik zeg dat ik nog 15weken moet vragen ze gelijk weet je zeker dat het er maar 1 is?? Bij mij zag je al wel vrij snel dat ik zwanger ben maar af en toe ben ik t ook wel beu hoor dat ze altijd het zelfde vragen!

Groetjes Priscilla

joehoe hier nog 1
mensen vragen of ik nog wel zo ver van huis durf nu het elk moment kan gebeuren.
Als ik dan zeg dat ik nog tot 23 maart moet, vallen ze bijna in zwijm.
ik ben 23 weken zwanger en draag ipv de normale maat 38/40 positiebroek 46.
En ik vraag me wel eens af of er ooit een einde komt aan t groeien.
ik was net mega veel kilo.s kwijt toen ik zwanger raakte. hahaha. dus mijn lichaam zou gewend moeten zijn aan extra gewicht mee nemen zeg maar (zeg ik dat netjes zo?) maar dat valt echt tegen.
Ik heb het idee dat mijn lijf me nu meer in de weg zit dan toen ik nog "gewoon" 120 kg woog.

ik hoop dat jullie toch lekker genieten van de zwangerschap

liefs smooty

Wat vervelend zeg. Sommige mensen zijn ook echt brutaal he.

Ik heb het alleen andersom, ben niet dik maar ook niet dan van mezelf gewoon normaal. maar ik heb echt een ini mini buikje die nu echt pas een beetje begint te groeien, qua kilo's ook nog niet erg veel aangekomen. Niet erg natuurlijk maar ik krijg dus vaak van oo huh ben je al nu morgen dus 26 wk?? Jaaa ik ben al 26 wk. Dus het kan ook andersom. Je zal misschien nu denken wees blij maar toch ook ik wil graag dat buikje krijgen. Hopelijk vatten jullie het niet verkeerd op want bedoel het niet vervelend. Het gaat er meer om dat mensen wel te snel hun conclusie trekken.

Dus weet je wat we doen we trekken ons er lekker niks van aan en we zwangeren gewoon lekker op onze manier, dik of dun maakt allemaal niks uit.

Liefs tamjo

@tamjo
nee joh, ik vat t zeker niet verkeerd op.
ik kan me voorstellen dat je super trots bent op je zwangerschap, en dat je dan lekker wilt pronken met je buik.
En wat je zegt; we zwangeren lekker door!!!
geniet er van

liefs
smooty

@ Tamjo. Hier nog zo'n geval van niks van te zien. Direct die vraag van weet je dat zeker? JAAAA ben echt 24 weken. Alleen heb ik totaal geen problemen met eten en eet ook best veel en snoep nog meer. Kan niet meer van de chocola afblijven en een zak chips werk ik ook gerust nog naar binnen 's avonds.

Thnx thnnx thnx dames. Idd we zwangeren lekker verder en genieten van onze frummels in onze buiken/buikjes ;-).

Liefs tamjo

Terug
Bovenaan