Best onzeker...

Ondanks dat dit mijn derde zwangerschap is, ben ik er erg onzeker over. Heb nu al een hele tijd buikpijn, voelt niet echt prettig en weet ook niet of ik dit nu herken van de vorige 2 keer. Ondanks dat het totaal onverwachts is, merk ik dat ik snel ben overgeschakeld naar de zwangerschap en er in gedachten steeds mee bezig ben. Hoop echt dat die buikpijn overgaat, herkennen jullie dit?

Bij mij is het de eerste keer maar buikpijn heb ik af en toe ook gehad. En ja ik denk er non stop aan. Soms vraag ik me af ben ik nog wel zwanger omdat ik nergens last van heb... Ben alleen ontzettend moe :((

Dit is mijn vierde zwangerschap en nu heb ik ook wel laat ( geen pijn) maar een soort gevoel van dat het aan het oprekken is, ik ben pas 5 weken dus dat lijkt me sterk dat ik dat nu al voel. Bij mijn vorige zwangerschappen nooit geen laat gehad, blijkt dus dat het elke keer anders is.

Hallo yoy84,

Probeer je maar niet teveel zorgen te maken (hoe moeilijk dat ook is). Dat helpt je niet en belast alleen maar.

Heb zelf de afgelopen dagen ook regelmatig buikkramp gehad, vooral 's avonds.

Volgens mij zijn hormonen en bandenpijn hele normale oorzaken van buikpijn in het eerste trimester. Zolang je niet bloed kan het volgens mij niet zoveel kwaad en als je het echt niet vertrouwd kun je altijd naar de huisarts!

Heel veel sterkte meid!

Terug
Bovenaan