<p>Hoi hoi allemaal,</p><p>mn dochtertje is 7 weken op dit moment en 4 weekjes te vroeg geboren. Ze moest een week in t zhuis verblijven, eenmaal thuis ging het hartstikke goed en was ze super tevreden. Plots kwam bij de fles mondjes terug geven en werd dit van kwaad tot erger. Ze heeft verborgen reflux, eindelijk na 5 weken medicatie gekregen, nu de derde dag van de medicatie, hopelijk slaat dit aan. Door de reflux is haar slokdarm geïrriteerd. Ze huilt zoveel op dag, het begrip huilbaby is allang overtroffen. Ze slaapt overdag hooguit 1,5 uur en de nachten zijn ook erg rommelig. Ze is heel erg overprikkeld door de pijn, niet kunnen slapen, ook oververmoeid en schrikt dan ook van alles. We lopen bij een osteopaat en dit werkt wel echt. Bij papa wilt ze eigenlijk ook niet echt, het is alleen maar mama, ze wilt niet van mijn zijde af, heb een draagzak en dit vind ze heerlijk. Ook omdat ze te vroeg is geboren is de buitenwereld een beetje te veel voor haar en dat merken we ook. Het liefst slaapt ze dag en nacht op mn borst, zodra ik een beweging maak dat ik haar weg wil leggen voelt ze dit en begint al te rommelen, slapen doe ik dan ook bijna niet, dus ik ben ook echt op. Begrijp me niet verkeerd hoor
ik heb alles voor haar over en ik zorg er voor dat zij zich zo comfortabel mogelijk voelt, ik kan niet zonder haar! Maar ik moest dit toch even van mij afschrijven dat het allemaal heel pittig is, ervaren sommige van jullie dit ook? </p>