Best vreemd....Koelekikker

A

Anoniem

Guest
Ja hallo, ff een vreemde constatering van me af schrijven. Wij hebben twee leuke kinderen en gaan nu na een tijdje twijfelen voor een derde.
Maar wat zo raar is.
Ik was vandaag op kraamvisite bij een collega. Super schattig kindje echt waar! Maar.....het deed me hè-le-maal niks.
Ik schrok er eerlijk gezegd een beetje van. Huh? Ik moet nu toch overlopen van zwijmel, schattig en 'oh ik wil dat ook'?
Maar nee....niks, nada, njente.

Heul apart.

Ik wil het overigens nog steeds hoor.
Maar vindt mezelf echt raar.

Nou goed, moest t ff kwijt.
Groetjes!

raar ja! misschien was het je dag niet..(moest je ongesteld worden?)
haha

misschien lag het aan de collega :p

Je zou idd denken dat je dan helemaal wegkwijld ja... Hihi. Wel grappig geschreven trouwens. Moest er besteb beetje om lachen. Sorry... ;-)

wel een beetje raar maar niet vreemd voor mij. Ik heb dat ook gehad met het kindje van mijn collega. Ik mocht hem vasthouden maar op een gegeven moment wilde ik hem teruggeven want het deed mij op dat moment ook niets.
Ik voelde mij op dat moment schuldig tegenover mezelf maar je moet het zo bekijken.....je wilt graag een kindje van jezelf, toch?

Helemaal herkenbaar!

Wij hebben na lang wikken en wegen besloten voor een 3e te gaan, een grote wens van met name mij.

Maar als ik nu op kraamvisite ga dan doet zo'n kleintje mij niet heel erg veel (vroeger trouwens wel). Natuurlijk vind ik het schattig en aandoenlijk, maar na een paar minuutjes ben ik zo'n baby al weer 'beu'.
Ik denk dat het met name komt omdat je weet dat het zo veel leuker wordt als je wat interactie met je kind gaat krijgen.

Ik maak me er niet zo zorgen om, ik weet dat ik helemaal smoorverliefd ben als we hopelijk weer een keer een kleintje in onze armen mogen houden.

Groetjes, Irene

Ja ik denk ook dat het mss komt omdat het ook weer van een ander is als je van jezelf weet dat je het toch wel graag zelf wil. van jezelf is toch anders he :)

Terug
Bovenaan