best wel behoorlijk beetje opgelucht.....!!!!

Hoi hoi,

We zijn gisteren weer een dagje in het ziekenhuis geweest voor een cardiologische echo en de uitslagen van de punctie. Het ziet er naar uit dat het mee valt. Daarmee bedoel ik: het minst erge van het erge. Geen chomosoom afwijkingen zoals Down, en de aders zaten ook goed. Het komt er nu op neer dat er alleen nog een gat tussen de kamers zit wat goed te opereren is. Dichtgroeien zal het na deze beoordeling niet, maar met 34 weken krijg ik weer een echo en hoop dat ze dan meer kunnen zeggen over de groote van het gaatje.
In ieder geval kan ons lieve kindje lekker in mijn buik blijven en na de bevalling zien we wel weer verder. Een operatie komt er wel maar het kan met 3 maanden of met 6 maanden zijn, dat weten ze nu nog niet hoe dat gaat lopen.

We zijn weer   in "blijde" verwachting en een stuk minder in "afwachting"

groetejsssss   en iedereen bedankt voor het medeleven op het vorige berichtje.
veel succes met zwanger zijn allemaal!!!!!

hoi meissie,

lekker gevoel is het he.. (ik weet er alles van...)
super dat het wel mee valt!!! tis natuurlijk niet leuk maar van alles dingen is dit toch een GOEDE uitkomst!! weet je het is helemaal niet zo natuurlijk een kindje gezond op de wereld te zetten!! veel mensen gaan hieraan voorbij. en geloof me na bevalling van nummer 1 (hersenbloeding) en nu klote zwangerschap van   nummer 2 ben ik super gelukkig als ik 2 kindjes straks heb die redelijk gezond zijn!!

liefs en succes en geniet vooral van je zwangerschap!!!!!!!

annemieke

Hoi,

Gelukkig maar! Ik had deze update nog niet gezien toen ik op de vorige reageerde.
Ben blij dat het nu duidelijk is en dat je er weer van kan genieten!!

Groetjes

Hoi baby24,

Ik heb de afgelopen week vaak aan je gedacht en ben heel blij te horen dat het allemaal  alsnog mee valt en je niet die vreselijke beslissing hoeft te maken. Ik hoop dat je de zorgen voorlopig van je af kunt zetten en dat je  weer  even kunt gaan genieten van je zwangerschap!

Staartmees

Hoi,

Blij om te horen dat het gelukkig mee lijkt te vallen. Geen ernstige hartafwijkingen gelukkig. Hopelijk lukt het je om nog van de laatste maanden te genieten
Groetjes Nienke

Terug
Bovenaan