Best wel dubbel

Ik ben morgen 40 wk zwanger en de bevalling is dus echt in het zicht. Ons meisje wordt heel binnenkort geboren. Mijn oudste meisje is 11 en is vandaag ongesteld geworden! Een echte grote meid dus. Mijn man neemt taart mee en we vieren het , maar t is wel ff heel duidelijk dat De ontwikkeling en de belevingswereld van de meiden behoorlijk uit elkaar ligt. Alles bij elkaar..voel ik me rijk met mijn grote meid en kan ik niet meer wachten op mijn kleine meisje..

Kan me je gevoel heel goed voorstellen... Kleine meisjes worden ook veel te snel groot!
Geniet maar lekker van je grote dochter, strakjes kan je weer van voor af aan beginnen ;)

Zo dat is inderdaad apart. Met een kleine meid in je buik, en je andere die een grote stap zet in de meiden wereld.
Hoe vind ze het trouwens, weet dat ik het echt afschuwelijk vond, de eerste keer ongesteld.

Ja dat is idd een heel verschil de een bijna geboren en de ander wordt voor t eerst ongesteld! Een hele beleving vond ik toen zelf!

Wel leuk dat je oudste dadelijk zon klein hummeltje mee maakt nu ze het goed snapt!!! Nou succes met je bevalling meid!

leuk dat jullie het zo vieren met haar. Hebben mijn ouders ook gedaan, al kon ik het toen niet zo heel erg waarderen.. maar ik was pas 9 en er nog helemaal niet aan toe...
Vindt de oudste het leuk dat er een meisje bij komt?
Gelukkig zijn er meer met veel leeftijdsverschil tussen de kinderen. Martijn is 8.5 nu en bij jou zit er dus 11 jaar tussen..
Maar heeft ook zeker zijn voordelen en het is gewoon heel erg fijn als er nog een kindje komt als je het gevoel hebt dat er nog een plekje is in je hart en je gezin...Zo ervaren wij dat tenminste...

Thnx voor de reacties :).
Mar3, 9 is wel keijong zeg! Dat we er een taartje op hebben gegeten heeft te maken met het feit dat toen ik op mijn 11e voor het eerst ongi werd, ik me rot schrok en geen idee had wat er aan de hand was. Ik kreeg een pak verband en dat was het. Mijn meisje was goed op de hoogte. Ze zij zelf gelijk "en nu moet je taart halen", want ik had haar gezegd dat we dat de 1e keer zouden doen. Ze voelt zich helemaal groot nu, maar helaas ook best beroerd.. ik weet t ook nog zo goed! Dat we n meisje krijgen weten alleen mijn man en ik....en jullie...dus dat weten mijn meiden (11 en 9 jr) niet. Ben erg benieuwd naar hun reactie!
Het leeftijdverschil vind ik idd geen probleem. Ons gezin is wel anders dan een gezin met 3 kids, waarvan de oudste 6 is bijv. Voor nu wel handig dat ik niet achter een 2jarige aan hoef te rennen!
x Taraneh

Terug
Bovenaan