best wel trots

Ik heb gisteren mijn 1e positiebroek gekocht(mijn spijkerbroek stond voor de helft open en kon echt niet meer...)

Pas in zo'n broek komt goed naar voren, hoe je buik al gegroeid is.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik me vandaag best wel trots voel om met zo'n bol buikje rond te lopen. Iedereen kan nu eindelijk zien dat ik zwanger ben!

Ik geniet er echt van!

Ik moest dit gevoel gewoon even kwijt.

Groet
Joyce (vandaag precies 17 wkn)
 
Hoi Joyce!

Haha, ik ken het! Toen ik 14 weken was, toen paste ik mijn broeken ook niet meer (althans, ze konden niet meer dicht, ook niet met een elastiekje). Toen ook een positiebroek gekocht, maar daar zie je het echt wel beter in hihi! Nu ben ik 28 weekjes en ooh die buik is echt mooi.

Meid, geniet er maar lekker van!

Liefs Mariska 2
 
Ik weet wat je bedoelt, ook ik kon met 3 maanden niet meer met goed fatsoen in mn kleren. Ik kan toen een zwarte positiebroek gekocht met een heel mooi zwart truitje. Ik voelde me geweldig.
Geniet er lekker van, want voor je het weet ben je 29 weken net als ik.
Lieffs Tanja
 
Hoi, helaas kan ik niet meepraten over het plezier van positiekleding. Ik ben zelf altijd aan de mollige kant geweest (maatje 48/50). Ik had dan ook een aantal broeken met elastiek in de kast hangen. En wat denk je, ik ben nu bijna 34 weken en die passen nog steeds. Mijn spijkerbroeken kan ik inderdaad al geruime tijd niet meer aan. Maar ik ben tot nu toe maar een 5 kilo aangekomen. Ik heb wel gezocht naar positiekleding maar helaas, in de maten die ik het nodig had was niets te vinden. Ik heb mezelf dus gewoon verwend met wat nieuwe broeken met elastiek die ik ook na de bevalling nog lekker kan dragen.
Succes met je verdere zwangerschap
 
Inderdaad als je positiebroeken aan gaat trekken 'word je ineens echt zwanger'. Ik ben 16 weken zwanger en draag ook sinds kort positiebroeken, dat draagt veel lekkerder en je buik komt in één keer echt naar voren. Ik was deze week een keer vroeg naar bed gegaan, mijn man kwam later, en die zegt de volgende dag, je krijgt nu toch wel echt een buikje hoor.
Fantastisch toch.
Heerlijk zwangersschapskleding gaan dragen hoor!
Lekker genieten
Fieke
 
Terug
Bovenaan