Beste eczeem crème?

<p>Welke crème gebruiken jullie tegen eczeem? Ons zoontje is nu 10 maanden en momenteel gebruik ik Lanette. Het helpt goed tegen zijn droge huidje, maar ik ben ook op zoek naar een goede natuurlijke eczeem crème zonder hormonen. </p>
 
Hier werkt calendula zalf goed (homeopathisch) en niet elke dag in bad met shampoo etc. Ook vind ik vaseline cetomacrogol prettiger dan lanette voor dagelijks bijhouden en ik neem aan dat daar geen hormonen oid in zitten.
 
In lanette zalf zitten geen hormonen. Dat is een gewone vette zalf. Ik heb van de huisarts vaseline cetomacrogolcreme gekregen om te smeren en hormoonzalf voor als het echt uit de hand gaat lopen. Maar met die vette zalf is het redelijk onder controle
 
Bij ons werkt la roche posay lipikar baume ap heel erg goed! Als je uiteindelijk een grote verpakking neemt dan is het niet eens heel duur, maar echte wonderspul!
En wat bij ons goed werkt is heel het lichaampje insmeren met huidolie voor het douchen /in bad gaan. Daardoor droogt de huid niet meer uit... Het meent namelijk geen /weinig vocht op! 
 
Terug
Bovenaan