beste en slechtste aankoop

A

Anoniem

Guest
het lijkt mij leuk om van iedereen zijn max. twee beste en twee slechtste aankopen te horen. Iedereen heeft wel dingen die zijn geld dubbel en dwars waard zijn en dingen die je nooit hebt gebruikt. Ik zal het spits afbijten.

de twee beste aankopen zijn mijn Bugaboo, echt een geweldig lekkere wagen met super vering en een bak die groot genoeg is. Vooral omdat wij geen auto hebben was het erg belangrijk dat de wagen een goede kwaliteit heeft want Marissa zit er erg vaak in. De volgende super aankoop is hier de Nanny Care, Die heeft mijn man en mij echt super nachten van rust opgeleverd. We zijn allebei redelijk zenuwachtig als Marissa echt diep slaapt en je niets ziet bewegen. Nu zien we aan het lampje van de Nanny Care dat alles goed is.

De slechtste aankopen waren alle unisex kleren die we gekocht heben voor we wisten dat we een meisje zouden krijgen. Het leken kleren die voor allebei konden maar als het dan een meisje blijkt te worden zijn echte meisjes kleren toch leuker. De unisex kleren heeft ze nooit aangehad. Ook de rompers met lange mouw zijn hier geen succes gebleken. Ze leken in het begin heel handig omdat het toen erg koud was maar zo handig zijn ze helemaal niet. Vooral omdat het voor binnen snel te warm blijkt te zijn en die mouwen steeds opkruipen onder haar shirt. Nu heb ik dus een hele stapel rompers met lange mouw en niets met korte mouw. Die heb ik van de week dus nog allemaal bij de hema gekocht.

ik hoor graag ook van jullie

liefs

linda, moeder van Marissa, 6.5 maand

Hoi Linda,

We hebben dit topic al een keer gedaan. Even terug zoeken misschien.......

Groetjes, Karin

PS: Grappig dat jij baalt van rompers met lange mouwen. Ik zou niet zonder willen. Bas heeft de hele winter door bijna altijd een romper met lange mouw aan gehad en nu nog steeds meestal. Ook het 's nachts vind ik het lekker voor hem.......

Terug
Bovenaan