beste ovulatie test

A

Anoniem

Guest
welke ervaringen hebben jullie met de beste ovulatie test?!

ik weet NIET welke ik moet kiezen en 5stuks voor 20euro vind ik belachelijk.
liefst heb ik er 10 ofzo.

als iemand nog over heeft?! :p hahaha

maar wat voor gebruiken jullie?

als je een regelmatige cyclus hebt, hoef je geen geld uit te geven aan ovulatietesten. Ik gebruik ze zelf om deze reden niet. Vanaf dag 11 van je cyclus klussen om de 2 dagen werkt ook. Ik hoor van andere meiden wel eens dat ze nooit een pos ovulatietest krijgen. Maar anderen zijn weer zw geworden door het gebruik van testen.

Voor goedkope testen (ook zw testen) ga ik naar sensitest.nl

heel veel succes!
Edith

Hoi,

Ik heb ze gebruikt van matcare en die kun je bestellen op internet.
Die worden verstuurd in een witte envelop dus je ziet ook echt niet wat er in zit.
Ik heb ze nu vier rondes gebruikt en ik heb afgelopen zaterdag mede daardoor een positieve zwangerschapstest in handen. Mijn cyclus was niet helemaal regelmatig en ik liep daarvoor in het ziekenhuis. Ik heb namelijk pco, dat betekent geen eisprong en daarvoor kreeg ik clomid voorgeschreven om het eitje te laten springen en groeien.
Uiteindelijk moet ik zeggen dat ik precies elke keer zag wanneer mijn eisprong was, want er komen twee streepjes op te staan en de laatste keer was het teststreepje donkerder dan de controlestreep, dus precies op het goede moment sex gehad, haha.
Meid heel veel succes en je moet toch doen wat jou het beste lijkt!!

Groetjes van Patries.

Hey hallo,

Ik heb afgelopen maand ovulatietesten gebruikt ik kon niet kiezen dus ik heb ze van clearbleu ( digitale) en van het kruitvat gekocht....! ( ahum alsof ik geld teveel heb)

Nou die van het kruitvat gaven een positief resultaat en die clear bleu dus een negatief resultaat...   Die van het kruitvat zijn blijbaar het best getest bij kassa..

Succes ermee

Groetjes mirjam

Terug
Bovenaan