Beste peuterbed

<p>Hoi allen,</p><p>Onze dochter is momenteel 1,5 jaar. Omdat zij er over een paar maanden een broertje of zusje bij krijgt, zoeken wij een geschikt peuterbed.</p><p>We willen graag een bed dat:</p><p>- Helemaal omringd is door een hekje, met uitzondering van de ingang (ze is een hele rommelige slaper en ligt overal en nergens in bed).</p><p>- Van goede kwaliteit is (natuurlijk)</p><p>- Liever niet meer dan €150 euro kost.</p><p>Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!</p><p>Bedankt!</p>
 
Wij hebben een basic bed van Flexa. Weinig poespas, maar wel stevig. 
Ik heb hem via marktplaats gekocht dus was uiteindelijk 40 euro kwijt. Het is een houten bedje dus kan goed schoongemaakt worden. 
 
Hoi mh,
 
Heb je hier zelf ook besteld? Ben je tevreden? Wij willen hier binnekort gaan bestellen vandaar de nieuwsgierigheid..
 
 
Wij hebben er 1 aangeschaft, ook met de komst van een tweede kindje. Alleen is de nieuwe kamer van onze dochter nog niet af en het bedje nog niet in gebruik maar de kwaliteit is goed! 
Ze hebben evt. ook een winkel in Bussum.
 
[quote quote=10295036]Hoi, kijk eens op https://www.petiteamelie.nl/[/quote]
 
Hier hebben wij hem ook gekocht. Het meegroeibed! Slaapt ze nu zo'n 3 weken in onze 15 maanden oude dochter. Stuk meer ruimte dan in haar ledikant. Ik moet zeggen, hij is wel wat minder stevig dan haar ledikant maar die kwam van babypark en was flink duurder. Verder bevalt hij prima. 2 spijlen zijn gemakkelijk eruit te halen en er weer in te zetten. Is een kleine doorgang maar prima. Tijdens haar middag slaapje laten we ze er alvast uit zodat ze er aan kan wennen. Vind het bedje zeker wel aan te raden!
 
Succes! 
 
Onze oudste heeft gewoon een paar maanden op een normaal 1persoonsmatras op de grond geslapen, totdat we merkten dat hij er niet meer uitrolde en toen een normaal bed erbij gekocht. Vonden het niet nodig om eerst nog een peuterbed aan te schaffen.
 
Terug
Bovenaan