Beste sunyra

Ik zal nu dan ff nog een keer een antwoord geven want nu gaan mensen dingen doorelkaar gooien. ten eerste de gene die de open brief voor jou er gisteren heeft opgezet dat was ik niet maar iemand die dat wel voor mij wilde doen.

Ten 2de heb ik eigenlijk geen zin om in discussie hierover tegaan maar goed aangezien je dan niet weet waar het overgaat zal ik het hier neer zetten. ( maar niet iedereen moet gelijk boos worden. )
toen ik hier namelijk schreef was het een gezellige boel. tot op een gegeven ogenblik er mensen kwamen en het niet nodig vonden dat er gezelligheid hier was. fijn kan en mag iedereen heeft een eigen mening en die moeten accepteren. maar toen ik door iemand van deze site bedreigt werdt en dat ik me aanstelde was voor mij de lol er af. ik denk dat je dat wel begrijpt.

Ten 3de kom ik er dus achter dat jij ( maar jij zegt iemand onder jou naam )   dingen naar mijn leden zit te sturen waar de honden geen brood van lusten. en nee dat is niet 1x gebeurt maar meerdere malen!!!   Laten we dat even duidelijk voorop stellen.
En mensen die mij niet mogen heb ik liever dat ze het niet via via gaan doen maar recht tegen mij aan.

En daarom ben ik dus die andere site begonnen. en geloof me het is daar gezellig. en we respecteren elkaars mening daar. ( iets wat hier soms te ver te zoeken is. ) en voor de duidelijk heid voor de andere moeders die niet bij mij gekomen zijn het is dus niet rechtstreeks bij mij op de site gebeurd maar aangezien ik haar niet anders dan dit kan bereiken doe ik het dus zo!!!!

Beste Sunyra ff een paar dingen dus duidelijk. Dat jij hier je heb afgemeld moet jij weten. Dat is totaal JOUW eigen keuze.
Voor de andere moeders. het is helaas nog steeds zo dat dus als mensen de mening geven dat je eigenlijk gelijk weg gedouwd wordt.

en als laatste ik ga echt niet verder over in details van de mails die er verzonden zijn ik hoop alleen dat het bij deze nu duidelijk is en als je me niet mag zeg het dan rechtstreeks. is helemaal niet erg maar wel het eerlijkst. niet achter me rug om. kan ik echt niet tegen.
Nou laten we hopen dat het hierbij nu is be eindigd???

Hoi..

Normaal gesproken bemoei ik me totaal niet met dit soort discussies, maar nu toch even wel!
Jullie(zeg even jullie aangezien er nog en is die ook lekker tekeer gaat)  zijn tekeer gegaan als een stelletje onvolwassen pubers tegen over Sunyra.
De hele tijd zeg je niks over waar het over gaat, terwijl je het wel gewoonmaar even hier op de site neer zet, en niet zo gek dat wij ons dan afvragen van hoe of wat!!
Ze zegt zelf al dat ze zich van niks bewust is en zich wel ergens heeft aangemeld maar waar?? zou je dan eerst niet even vragen waar?
Er hebben meerdere op dit forum gezeten die zich als een ander voor deden zo uit mijn hoofd nog te weten, wie weet is het daad werkelijk een grap en beschuldig je nu een totaal verkeerd persoon.
Denk dus voortaan eerst zelf eens goed na in die boven kamer!!!!
Dat zei niet reageerd via die site van je kan ook betekenen dat ze helemaal geen trek heeft in deze volslagen onzin!
Laat ons hier dan voortaan buiten of vertel dan meteen en duidelijk waar het om draaid, dan snappen wij het ook!
Maar goed het is maar mijn MENING hoor ( zet het er maar even bij voordat er weer anders gedacht wordt)

Ik mag hopen dat dit nu echt eens is afgelopen, stel onvolwassen mensen bah bah bah!!

gr bianca

ik wilde eigenlijk ook niet reageren op dit onvolwassen gedrag maar ik moet ff iets kwijt!

a.u.b gedraag jullie eens niet als een stelletje pubers en laat dingen eens varen. Als je zo'n mail krijgt druk gewoon op del en laat het gaan. Niet overal eens zo druk maken het leven is vaak al kort genoeg en er zijn mensen die het veel erger hebben in andere landen en zij maken zich ook geen dikke benen!

Dus niet druk maken om onnodige dingen en eens meer genieten met de kleintjes en vooral hier deze site niet gaan volstoken met deze dingen anders is het voor mensen die er geen zin in hebben in zoiets ook niet leuk oim te lezen!!!!!!
Groetjes

Als leden van jou site meerdere mailtjes van sunyra gehad hebben (zoals jij beschrijf), waarom reageer je dan niet op de afzender van dat mailtje door op beantwoorden te klikken. Waarom moet dat dan hier op de site en waarom via een ander en niet meteen door jezelf geschreven? Je geeft aan dat via via niet jou manier is, nou ik zie het.
Goed het zal allemaal wel, maar ik vind het erg erg erg jammer dat mensen op zo'n manier weg gaan van de site!
Ik vind dit echt weer ongelooflijk. Kijk om je heen, kijk naar het nieuws. Is dat niet al genoeg ellende?

Pauline

PS Sunyra nogmaals erg jammer dat je het op deze site voor gezien houdt, als je wilt kun je me mailen paulineklijn@hotmail.com
Want van jou adviezen heb ik toch al wel het een en ander kunnen  leren.  

Hoi hoi,

Nou Jantine, ik snap er echt geen drol van hoor sorry maar ik heb niemand buiten jou rug om benaderd ik zou niet eens weten hoe ik dat moet doen......als je dan wel mailjtes van me hebt ontvangen stuur ze dan door op mijn mailadres (die zou je dan moeten hebben of degene die ik zou moeten hebben benaderd) dan kunnen we het daar uitpraten want ik weet er ECHT niets van....tevens heb ik geen zin om iemand slecht te praten die ik niet eens ken......Want toen ik hier op het forum kwam was jij er vlgs mij allang niet meer.........

Dus mensen die ik benaderd zou hebben .......graag reactie....ik doe het niet meer via dit forum....een ander heeft er dus (net zo min als ik vlgs mij) niets mee te maken

Terug
Bovenaan