Beste test moment

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben benieud wanneer je nu het beste kan testen? Op de ene site lees je 's ochtends en op de andere maakt het weer niet uit. En welke test heeft de voorkeur? Ik wil namelijk wel samen met mijn partner testen en als het 's ochtends het beste is moet ik wel heel vroeg op staan (i.v.m werk)! Zaterdag is voor ons geen optie dan kom ik namelijk uit een nachtdienst, oh moeilijk moeilijk !

Ik wacht ongeduldig op jullie reacties !

Liefs

Hoi Duifje,
Over het algemeen geeft testen met ochtendurine sneller kans op een positieve test omdat die wat geconcentreerder is. Maar er zijn ook testen die wat gevoeliger zijn en je dus ook op elk moment van de dag kan doen. Ik heb gehoord dat die van het Kruidvat erg gevoelig zijn. Over de Sensitest (online bestellen) heb ik ook wel goede woorden gehoord, maar dat  weet ik niet 100% zeker. Er zullen er vast meer zijn, maar daar ken ik de naam niet van.
Mijn vriend werkt ook met ploegendiensten en je moet gewoon inplannen wanneer je samen kan testen.  Vervelend is dat he. Succes ermee!

Groetjes,
Sara

Hoi,

Ik teste altijd s'ochtends. Maar elke keer niet positief. Toen ik een sterk gevoel had dat ik zwanger was durfde ik niet te testen. Op de dag dat ik normaal altijd ongi werd en het s'ochtends nog niet was geworden. Heb ik s'avonds getest met een kruidvat en ja ik was zwanger! Dus je kan ook s'avonds testen. Kruidvat test zijn goeie testen.
Ben nu 38 weken zwanger.
Dus zou zeggen haal kruidvat test en doe samen met je man s'avonds de test.

liefs An (van de september forum)

Bedankt voor jullie leive reactie!

Ik heb inderdaad sterk het gevoel dat ik zwanger ben, zit niet lekker in mijn vel lijkt wel hormoonwisseling ofzo! Ook heb ik steeds krampjes in mijn buik. Ik ben bang dat ik het te graag wil zijn. Dat van die kruidvattesten wist ik niet dan ga ik die proberen!

Liefs

Terug
Bovenaan