A ANONYMOUS_USERNAME dec 31, 2012 #1 Lieve meiden, Alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar!! Dikke knuffel, Marit
A ANONYMOUS_USERNAME dec 31, 2012 #2 Hoi marit Dat wens ik je ook. En heel veel sterkte voor de komende tijd. Denk aan je. Dikke knuffel.
A ANONYMOUS_USERNAME jan 2, 2013 #3 Lieve Marit & Lieve Allemaal!!! De allerbeste wensen voor 2013!!! Ik wens iedereen alle goeds, liefde, geluk en goede gezondheid & sterkte en kracht in moeilijke tijden!! Liefs Rosan
Lieve Marit & Lieve Allemaal!!! De allerbeste wensen voor 2013!!! Ik wens iedereen alle goeds, liefde, geluk en goede gezondheid & sterkte en kracht in moeilijke tijden!! Liefs Rosan
A ANONYMOUS_USERNAME jan 2, 2013 #4 jullie ook allemaal en marit, heeeeeeel vereeeel sterkte gewenst meid! ik denk aan je!
A ANONYMOUS_USERNAME jan 2, 2013 #5 Iedereen een heel gelukkig en gezond 2013!!!! Marit, ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen!
Iedereen een heel gelukkig en gezond 2013!!!! Marit, ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen!