beste zwangeren

met mij gaat het super! ons krummeltje is me ook al weer lekker aan het kriebelen, wat heerlijk! ik ben nu trouwens bijna 17 weken. en ik had het niet verwacht, maar alles is weer net zo spannend en bijzonder als de eerste! ik geniet weer net zo als toen, ik ben echt supergelukkig!

met mij gaat het ook goed! 21 weken alweer.. van de week de 20weken echo gehad.. en t blijft inderdaad spannend! maar gelukkig was alles goed! de tijd gaat wel veeeeeeeeeel sneller nu heb ik het idee!

Hai,

dat de tijd veel sneller gaat had ik ook bij Wout. Had helemaal niet zoveel tijd om ervan te genieten en erbij stil te staan. Ik was sowieso nooit zo'n beste zwangere...
21 Weken, dan ben je al over de helft. Dat schiet idd erg op...

groetjes Natasja

ik neem bewust elke dag te tijd om van dat kleine wonder in mijn buik te genieten.. ik wil voorkomen dat ga "vergeten" dat ik zwanger ben. Ook deze zwangerschap is weer heel bijzonder! Ga ook gewoon weer op zwangerschapscursus, even een momentje voor ons tweetjes!
De tijd gaat al ze snel!
zijn er ondertussen al meer zwanger?? ben benieuwd! nu de eerste 9 maanden om zijn verwacht ik er wel meer hoor! ;) haha..

Terug
Bovenaan