Beste zwangerschaps cadeau everrrr

<p>Hi lieve mama's to be!<br /><br />Mijn beste vriendinnetje is zwanger! Wat een feest :D Ze wil al jaren en nu is het zo ver. Nu wil ik natuurlijk het perfecte cadeau geven. Ik ben op zoek naar iets voor haar, voor haar alleen (dus geen cadeaus voor de baby, die krijgt al genoeg zodra hij/zij geboren i s;)). <br /><br />Ik zat zelf te denken aan een sieraad maar ik vraag me af of hier moeders zijn die andere topcadeaus hebben ontvangen. Ik heb zelf nog geen kinderen dus misschien zie ik dingen over het hoofd? <br /><br />Het moet in ieder geval iets zijn wat ze over 30 jaar nog van kan genieten :)) <br /><br />Alvast bedankt en allemaal gefeliciteerd!</p>

Een fotoshoot (zwangerschapsshoot of newbornshoot) is fantastisch! Niet goedkoop, ook niet zozeer voor haar alleen, maar zo bijzonder:) Misschien kun je het samen met een paar andere vriendinnen doen? Mijn zus was er in ieder geval heel blij mee. Er wordt dan bij een volgende zwangerschap natuurlijk ook weer wat van je verwacht;)

Mijn schoonzus had een hele mooie armband gekregen waar de naam van de kleine was ingegraveerd. Aangezien ze hem elke dag draagt denk ik dat het een goed cadeau was ;)

Hey! 
Wat leuk! Ik kreeg van mijn vriendin een 9 maanden boek. Zo leuk! Er staan super leuke weetjes in en vragen die je kunt beantwoorden. Je kan er fotos in plakken en je bijzondere momenten en afspraken in kwijt.. zo kan ik de zwangerschap helemaal bij houden en is een soort dagboek. Echt helemaal voor mezelf! :) je kan het pakken wanneer je wilt en hoeft er niet per ce elke week/ dag in te schrijven. Je pakt het wanneer je het leuk vind en je bijzondere momenten hebt die je daarin kwijt wilt. Ik vond het echt een super tof cadeau en ben er heel blij mee.
Succes met het vinden naar een leuk cadeautje!
Groetjes,

Terug
Bovenaan