Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb er een hooo versleten afgelopen jaar. En voornamelijk fan van de Kruidvat 2v5. Verder sowieso nooit vals positief ofzo gehad. Clearblue digital geen ervaring mee. Vond ik zonde van t geld aangezien ik een regelmatige cyclus had. Dan kan t een paar dagen schelen maar dat merkt die test ook niet op.
Kruidvat 2v5 inderdaad eerst gebruikt. Toen die positief was clearblue gebruikt omdat daar eigenlijk zwanger of niet zwanger op straat. Kon niet geloven daar streepje echt was?
Het maakt niks uit denk ik. Ik had gewoon een goedkope van de supermarkt. Elke zwangerschapstest reageert gewoon op hetzelfde hormoon. Een test zal dan ook nooit aangeven dat je zwanger bent als dat eigenlijk niet zo is.
Clear blue! Erg betrouwbaar en ideaal dat ze ook meteen het aantal weken aangeven. Die van de action is het streepje vaak niet zichtbaar of een twijfelgeval.