Beste zwemluiers

<p>Wij hebben tot nu toe altijd Huggies gebruikt, maar die vinden wij toch lastig vastmaken. Wie heeft er een tip voor een fijne zwemluier? Alvast bedankt!</p>
 
Ik gebruik altijd wasbare zwemluiers. Heb er 2 aangeschaft zodat we bij een ongelukje altijd een reserve bij hebben.
ze hebben ze in veel leuke printjes en werken met drukkertjes, waardoor je de maat kunt instellen.
 
Hier ook een wasbare zwemluier. Vind het perfect werken. Ze zijn er ook met super leuke printjes dus soms heeft ze verder geen broekje ofzo aan. 
 
Kruidvat! Prima en goed te betalen, we nemen er altijd 2 mee voor de zekerheid en geen zwempakje. Zonde van het geld want ze groeit er zo weer uit!
 
Ook hier fan van wasbare zwemluiers. De wasbare zwemluiers kan je verstellen, dus je kunt ze lange tijd gebruiken in tegenstelling tot de gewone zwemluiers die na een x tijd alweer te klein zijn. 
 
ik vind die van kruidvat ook fijn. goedkoper dan huggies en ze vallen goed en zijn makkelijk aan te trekken. Voor dat ene uurtje dat ze ze om hebben vind ik ze echt perfect!
 
Terug
Bovenaan