besteld, maar niet ontvangen........ :(

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,

Misschien kan iemand mij hier helpen....

Ik heb vorige week een aantal dingen besteld via www.zwangerschapstesten.nl en nu heb ik de helft maar ontvangen van ze. De teunisbloemolie en de monnikspeper heb ik niet gekregen !!!!! Ik heb via een reply van de bevestigingsmail die ik van ze had ontvangen dit gemeld, maar ik heb nog steeds geen reactie gekregen van hun kant

Ik kan ook nergens een tel.nr. vinden van ze ofzoiets. Heeft iemand dit voor mij misschien of heeft een tip wat ik kan doen ???

Groetjes Ellen

nou het klinkt een beetje rot maar als je na een week nog niks hoort dan denk ik dat ze je gena**d hebben.. als er ook nergens een tel.nr   bij staat... ik wil je niet de grond in praten hoor zo is het niet! ik ben er alleen zelf altijd een beetje bang voor met internet bestellingen. ik hoop voor je dat je alsnog alles krijgt!

xx bren

Hoi Ellen

Het hoeft niet zo te zijn dat je het niet meer ontvangt. Volgens mij gaan testen in een envelop, maar potjes pillen worden als pakjes verzonden. Dat kan dus wat langer duren. Ook als hun voorraad op is duurd dit wat langer.
Ik heb ook ruim 1 week op mijn testen moeten wachten. Dus wie weet???

Groetjes Doortje

Hoi Ellen,

Das wel balen dat je dus niet alles in één keer binnen hebt.
Maar ik zou nog even afwachten, want het kan best zijn dat ze het in 2x verzenden en dat de rest dus binnenkort komt.
Als dat zo is, dan is het wel slordig dat ze er niet even een briefje bij doen over de aparte verzending....

Hopelijk komt het binnenkort toch nog binnen, maar ik ga binnenkort maar eens langs bij de Tuinen om te kijken, dat gaat sneller denk ik.

Gister nog lekker op de bank gehangen?
Ik ben van het msn'en doorgegaan naar de chat op een msnforum , kwam m'n kerel nog niet aan aandacht. Gelukkig was er voetbal op tv .

Groetjes,
Marije

Zelf heb ik geen ervaring met dit postorderbedrijf maar wel met best veel anderen.

Ivm mijn bekkeninstabiliteit ben ik het nu vaker gaan doen dan anders en ik kan niet anders zeggen dan dat ik hele positieve ervaringen er mee heb.
Het komt bij mij ook wel eens voor dat ik pakjes niet gelijk compleet ontvang, dan wordt de rest nageleverd, omdat het niet gelijk voorradig is.

Nog even afwachten zou ik zeggen,

Mosy

Hoihoi meiden,

Ik heb het net ontvangen hoor, maar snap niet dat ze dat dan niet even doorgeven in een mailtje ..............

Maar goed, ik kan nu dus aan het slikken gaan (brrrr wat stinken die monnikspepercapsules haha)

Bedankt voor jullie berichtjes.

Groetjes Ellen

Terug
Bovenaan