Bestelde babyspullen...

Wat een dag hebben wij gisteren gehad zeg!

Al vrij vroeg hadden wij een leuke kamer uitgezocht onder voorbehoud dat alles goed zou gaan natuurlijk. Fixe korting en een leuke kinderwagen ook besteld.

Eind oktober/november zouden we gebeld worden om de kamer te halen. Week 36 zou hij worden uitgeleverd. Het begint te kriebelen om die kamer in orde te maken, dus vorige week belde ik hoe het ervoor stond. Er werd mij gezegd dat de kamer pas week 47 zou orden uitgeleverd. Nouja prima, dan kunnen we onze planning daarop aanpassen.
Vrijdagavond kreeg ik weer een belletje dat de kamer in week 51 werd verwacht. Kunt u mij garanderen dat dit de uiterste uitleverdatun wordt? Nee dat konden ze niet!

Ik gisteren toch wel wat in de stress, ook al is er nog tijd zat, stel nou dat het allemaal laatste moment werk wordt.. Aangezien mijn ouders meebetalen aan de kamer hun gebeld. En mijn moeder zei meteen we gaan ergens anders kijken, is de levertijd langer dan laten we het zo, en anders bestellen we daar.
Wij gister naar de babydump toe. Verhaal gedaan daar en de verkoper daar zei: laat me raden, u heeft besteld bij gardo? Heeft u een aanbetaling gedaan? Zorg dat u het geld terug krijgt want ik vrees dat ze januari niet gaan halen..
Dus...
Mijn man gardo gebeld en na veel heen en weer gebel de bestelling daar geannuleerd en weer opnieuw begonnen met shoppen :) hele leuke kamer en ook een nieuwe kinderwagen uitgezocht. Wordt over 2 weken al bezorgd!

Maar wat een gedoe.. Onze aanbetaling was maar €50 maar er bleek een man bij de dump te zijn die had €2000 aanbetaald en z'n vrouw is over 2 weken uitgerekend!

leuk zo'n winkel zeg

sowieso als ze bijna 20 weken later leveren heb jij recht op restitutie en annulering

moeten ze maar de zaken beter regelen toch?

ik moet ook mijn werk goed doen anders geen geld of werk meer

heel veel plezier met je nieuwe kamer en wagen!

Jeetje mina zeg !! kan me voorstellen dat je behoorlijk gestresst werd daarvan !!! Ongelofelijk zeg !! Dat die winkel nog kan blijven bestaan !!! Nou goed dat je naar de Babydump bent gegaan en dat alles nu in orde is !! Nog even geduld en dan kan je je kamertje in orde maken :D
Geniet ervan !!!

Gelukkig ben je bij de dump wel geslaagd. Ik hoor daar indd nooit iets slechts over. Veel plezier met het inrichten van het kamertje!!

Liefs

Terug
Bovenaan