Betaalbare schommelstoel of fauteuil babykamer

<p>Hoi!</p><p>Gewoon even een vraagje: </p><p>Weet iemand een mooie en met name betaalbare stoel voor op de babykamer ?</p><p>Een schommelstoel zou fijn /leuk zijn.. maar belangrijker nog vind ik dat hij een hoge rugleuning heeft, armleuningen heeft en comfortabel zit. <br />dus mag ook gewoon een mooie fauteuil zijn wat mij betreft.</p><p>Vind ze overal zo duur, of je krijgt een houten schommelstoel maar dat lijkt mij niet comfortabel zitten.. </p><p>ben benieuwd of jullie wat weten! </p>

Ik heb er een van Jysk. In eerste instantie vond ik hem een beetje duur: €250 dacht ik, maar later was hij flink afgeprijsd. 

Wij hebben er 1 via marktplaats gekocht, een heerlijk comfortabele oorfauteuil voor maar €75. Ik heb zo'n HG textielreiniger-spray erbij gekocht en de stoel was weer als nieuw! 

Ik zag een tijd terug bij ikea een hele mooie chille stoel, met hoge rusleuning. Maar ik zou vooral even op marktplaats kijken, daar zie ik ook heel vaak mooie voor een prikkie. Anders kan je ook even bij leen Bakker of kwantum kijken, die hebben toch vaak wat lagere prijzen.

Wij hebben via marktplaats een Chesterfield oor fauteuil gekocht, omdat je zo zelf ook met je hoofd tegen die hoge opstaande dingen kunt liggen/chillen als je in de nacht met een baby zit. Die schommelt alleen niet, maar bevalt ons wel erg goed. Je hebt ook lookalikes die goedkoper zijn uiteraard.

Terug
Bovenaan