Betalen voor een test

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Ik heb een vraagje. Een paar maanden geleden dacht ik dat ik zwanger was, dus deeed ik een test.... negatief. na een een week nog niet ongi te zijn ben ik naar de huisarts gegaan en die wilde best een test doen, maar dat zou iets van 11 euro kosten. Ik heb daarvoor bedankt, want ik kon er voor dat geld wel 2 kopen. Hij beweerde allen dat die van hem érg goed was. Is dat normaal dat je bij je huisarts zoveel geld kwijt ben voor een zwangerschapstest?
by the way....   srekte allemaal!!!
Liefs Cynthia

hoi cynthia

ik heb in het verleden ook wel eens laten testen door mijn huisarts deze was gratis! raar dat je ervoor moest betalen. heeft het iets met je verzekering te maken??? lijkt me niet, huisarts zit toch in het basispakket?
nou j veel zucces groeyjes mayo

Hai Cynthia,

Belachelijk dat je ervoor moet betalen zeg,goed dat je het niet gedaan hebt!
Ik heb zelf nog nooit een test gedaan bij de huisarts maar ik had het toch ook niet gedaan.
Net wat je zegt daar heb je er bij de kruidvat 2 voor.Dus op naar de kruidvat,haha

Groetjes Wendy

Hoi meiden!!!

Sommige medicijnen, zoals ook paracetamol, hoestdrankjes e.d. worden niet (meer) vergoed!!! Het zou dus inderdaad kunnen dat je de test moet betalen bij de huisarts.
Volgens mij is het wel onzin dat alleen ZIJN testen goed zijn. Bovendien is 11 euro duur!!!
Elke zwangerschapstest is betrouwbaar, een goedkope van het Kruidvat is net zo goed als eentje van clear blue (heb ik me laten zeggen).
Een beetje zwanger bestaat niet, toch?

SUCCES!!!
Groetjes,
Dyonne

Terug
Bovenaan