Betekenis afkortingen??

Hoi allen ik heb vannochtend voor het eerst mijn verhaaltje verteld en Petra uit H bedankt voor je reactie erg leuk,en ja we gaan gewoon door.
Ik zit zo eens te lezen en kom erg veel afkortingen tegen en bij een aantal kan ik er wel uit komen maar wat is bv de afkorting NOD?
Misschien kan iemand me even wegwijs maken en een aantal afkortingen voor me vertalen?! :) Alvast bedankt daarvoor.
Ik ben vanmiddag dus naar de gyn. geweest voor echo en er was waarschijnlijk een vergroot eitje en moet nu dus woensd. terug voor een 2e echo om te kijken wanneer de eisprong is, zodra we dat weten moeten mijn vriend en ik vrijen en dan gaat ze kijken of er zaadjes aanwezig zijn in de schede geloof ik, het heeft een naam maar kan er niet op komen. Ben nog erg nieuw in dit alles.
zijn er hier ook vrouwen waarvan de man/vriend ook weinig zaadcellen hebben en wat is jullie ervaring en behandeling tot nu toe?
Bedankt en tot gauw, groetjes Sas.
 
volgens mij heet dat een samenlevingstest,dan kijken ze hoe de zaadcellen reageren als ze bij jou binnen zijn. heb ik ook hier een keer gelezen.
wat betreft de afkortingen:
NOD=niet ongesteldheidsdag(de dag dat je ongesteld wordt,maar het dus niet wilt)
ik kan je verder nog niet helpen want wij horen de 27e hoe of wat.
succes! gr. petra uit h
 
Dag Sas
ook naar de gyn? hoelang ben je al bezig? al een op t forum geweest van "als zwanger worden langer duurt"?
Moet je iets verder naar beneden zoeken. zijn allemaal mensen die er al wat langer over doen en veel zijn ook onder behandeling.
Tot daar!
 
Terug
Bovenaan