betekenis van (pril) zwanger

de betekenis van (pril) zwanger is..

smorgens bek af wakker worden met moeite uit bed rollen. dan een uur naar de ontbijt staren om het gevolgens met lange misselijke tanden op te eten.

als de misselijkheid dan weg zakt omdat je eindelijk iets in je maag hebt begin die "bodemloze" put te werken waardoor je elke uur weer een lege zeurende maag hebt.. nog niet gesproken over de dagelijkse vermoeidheid strijd die aangegaan moet worden gegaan.
als het dan avond eten tijd is zit je met de vork door je eten te roeren en heb je zo iets van moet ik dit eten.
na een lange innerlijke strijd begin je er eindelijk aan.

rond 8uur ben je zo kapot dat je uit eindelijk in slaap valt als je wakker gemaakt word door je partner struin je maar vermoeiend naar je bed door vervolgens geplaagd te worden door levens echte dromen dat je van de eigen gedraai en getrap wakker word..

en toen was je wakker bah rot blaas dus maar weer voor de tig keer naar de wc dan begint je maag ook nog te klachten dus op je slofjes naar beneden om iets eetsbaars te vinden/maken om uit eindelijk weer in bed in een onrustig slaap te vallen. om de volgende ochtend het ritueel over te doen..

en vinden mensen het raar dat ik dit soms gruwelijk zat ben. en dan nog niet over de onzekerheid gesproken die altijd aanwezig is..

sorry maar moest ff klagen ik heb afgelopen nacht zo slechte nacht gehad nog slechte dan normaal

tuurlijk mag je af en toe klagen....

kan wel wat herkennen in je verhaal.. de moeheid speelt hier ook de hele dag een rol. en die levens echte dromen snachts zijn hier ook aan wezig.. bijna in elke droom schrik ik.van mezelf en kan ik er niet bij dat ik dat droom. deze nacjt heb ik gedroomd over onze buurman die 2 jaar jonger is.. daar ben ik er mee vandoor gegaan.. hoe kom je erop.. moet toe geven hij is best wel knap;-);-);-) zo gaat dat elke nacht bijna en steeds ga ik bij mijn vriend weg:-:)-:)-( van mij mogen die dromen snel weg blijven... voor de rest weinig last van klachten

Terug
Bovenaan