Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Ik heb nog geen intentie om te stoppen met borstvoeding, maar vraag me toch af: ging jullie baby beter slapen na het stoppen met borstvoeding?</p>
Nee echt fabel. Mijn oudste sliep met 4 weken door met borstvoeding. Mijn jongste kreeg al na een paar dagen kunstvoeding en slaapt niet door (heel normaal natuurlijk)
Ik hebt tot een half jaar borstvoeding gegeven, als mijn zoontje snachts huilde dacht ik al snel honger, dus maar weer borstvoeding . Toen we overstapten naar KV heeft hij snachts niet meer gedronken, maar was nog wel een paar keer wakker. Het heeft ons wel geholpen om ritme en rust te creëren
Nee hoor, hier beide dochters kunstvoeding gegeven maar tot 14 maanden is geregeld een nachtvoeding nodig gehad. De eerste 4 a 5 maanden zelfs gerust 2x per nacht (22.00-2.00-5.30 vaak....) dus nee, het zegt echt niks!!