Beter voor of na de eisprong klussen?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi!!

Toch nog even een vraagje hoor... Ik lees zoveel verschillende dingen.. Beter voor de eisprong klussen want de spermacellen blijven wel wat langer in leven. Maar dat is weer lastig als je je eisprong met testen moet bepalen, dan ben je nl altijd 'te laat'. Erna kan ook maar je eicel leeft veel minder lang dus minder kans.

Iemand nog advies? Ja, ervoor en erna is natuurlijk t beste!!  maar dat komt helaas niet altijd even goed uit...

Succes allemaal iig en alvast een heel fijn weekend!

L

Hoi.
Vind dit ook lastig hoor.
Ik voel nooit wannneer mijn eisprong is, dus wanneer er geklust moet worden zeg maar.
Dus ik zie het wel.
voor het eerst had ik gisteravond een steekje links onder in mijn buik..en volgens de gegevens via bepaalde sites, zou dat dus mijn eisprong kunnen zijn geweest.Tijd in de cyclus klopte precies.
We hebben zondag, en woensdagavond laat  geklust..dus hoop dat dat niet te vroeg was..
Ik vind het ook zo ingewikkeld.
Misschien vandaag nog weer klussen? Achja, waarom is het gewoon niet duidelijker he!
Ik wil niet te snel gaan tempen, of allerlei testjes doen etc om er niet te veel mee bezig te zijn. Heb al twee kids, en beide keren binnen drie maanden zwanger, zonder al te veel moeite. Ben er nu wel bang voor dat het langer gaat duren..Nu ronde drie nl..
Achja, we zijn wel een beetje verwend denk ik zelf..en hopen op een beetje geluk.
Jij ook veel succes..
Ik denk dat de dag voor je eisprong, en de dag zelf, je het meeste kans maakt.
Groet R

Hey R,

Super bedankt voor je reactie! Je wordt er neit veel wijzer van he?! Maar je hebt gelijk, ik wil er ook niet al teveel mee bezig zijn (nog niet iig) omdat dat ook niet goed kan zijn idd.
Wel fijn om te horen dat jij dus ook zonder er rekening mee te houden 2x zanger bent geworden. Toen heb je niks bijzonders gedaan?
Wij zitten pas in de 2e ronde dus we moeten gewoon geduld hebben, dat weet ik ook wel en t komt ook vast goed maar t duurt denk ik altijd te lang als je de beslissing eenmaal hebt genomen.

Groetjes!!

Hoi..
Nee wij zijn echte mazzelkonten!!
Bij de eerste dachten we kom..we gaan het maar eens proberen.
En ik was net een maand gestopt na 8 jaar pilgebruik.
Een keer een menstruatie afgewacht, en die volgende maand maar twee keer geklust, ivm drukte/afwezigheid vriend...we waren er nog niet echt mee bezig. En ja, zwanger!!!
Ongelofelijk.
Bij de tweede ook net een maand gestopt, en juist de maand maart wilden we ''overslaan'' omdat we niet in  december wilden zijn uitgerekend. Goed rekening gehouden met het niet klussen op de juiste dagen..haha en ja hoor toch zwanger en een kindje in december. We vonden het juist geweldig, omdat zo maar weer eens blijkt dat je er niets over te zeggen hebt, en het zich niet laat plannen.
Nu hoop ik volgend jaar een derde te mogen krijgen...we zien wel, de oudste twee zitten dan beide op school,en heb ik alle tijd voor een kleintje thuis.
Gewoon afwachten dus maar. Groet R

Terug
Bovenaan