Beter

Hallo allemaal,

Luna bedankt dat je mij naar deze forum hebt doorgewezen VEEEEL BETER !!
Het is inderdaad zo irritant om elke keer dezelfde verhalen te lezen van de "starters".
Ik ben dus 30 en mijn man is 34 jaar wij zijn al 10 mnd bezig, morgen is mijn NOD.....ik ga mezelf niet weer voor de gek houden want ik weet nu al dat mijn ongi weer komt.
Bij ons zijn er grote twijfels of wij wel vruchtbaar zijn. Weet een van jullie hoe zo'n test gaat.....hoe het in z'n werk gaat allemaal.

Groetjes Mari

hoi mari,
ik ben nu 2,5 jaar bezig en heb 4 weken geleden een miskraam gehad bij 6,5 week,vorig jaar hebben wij enkele testen gehad,o.a. om te kijken of het zaad van mijn man goed was ,dan moet je dat naar het ziekenhuis brenegen binnen een uur en dan gaan ze dat in het lab onderzoeken.Verder heb ik ook bloed moeten prikken om te kijken of ik genoeg hormonen aanmaak om een goede eisprong te kunnen hebben,dit moet dan een bepaalde dag van je cyclus.
En het eileideronderzoek om te kijken of je eileiders goed open zijn,dit gaat dmv vloeistof welke bij je wordt ingespoten en dan kun je zelf meekijken of het goed je eileiders instroomt,dit moet ook weer binnen een bepaald aantal dagen na je laatste ongi.
verder hebben ze bij ons nog gekeken of mijn man antistoffen had en nog wat zaken in mijn bloed geloof ik mara dat weet ik niet meer zo goed.
Ik hoop dat je er wat aan hebt,Succes
Liefs

Hoi Mari,

Het verschilt bij iedereen, het kan zijn dat het zoeken naar een oorzaak langer duurt en dus meer onderzoek nodig heeft, als het gelijk duidelijk is geeft dat weer aanleiding tot andere specifieke testen. Het start volgens mij altijd met een sperma-onderzoek. Intakegesprek, lichamelijk onderzoek, bloedtesten, temperaturen zit er eigenlijk voor iedereen wel in.
Succes

Terug
Bovenaan