Betrouwbaarheid pendelen

Hoi iedereen,

Ik heb ook op www.armbell.com door een aantal pendelaarsters laten pendelen wanneer ik zwanger zou raken. Nou ben ik geen "zwever", maar ik sta wel open voor spirituele dingen. Maaruh... ik vind dat pendelen wel echt heel twijfelachtig hoor...
Op dit moment hebben 4 van de 12 pendelaarsters voor me gependeld. Zij zeggen alle 4 iets anders. De een beweert dat ik deze maand al zwanger ben van een jongen, weer een zegt in maart zwanger van een jongen, weer een zegt in maart zwanger van een meisje, en de laatste zegt in oktober zwanger van een jongen......
Natuurlijk is het  leuk om dat te laten doen, voor de "leukigheid". Maar ik zou je er niet teveel aan ophangen of op gaan verheugen, dan kan je wel eens voor een grote teleurstelling komen te staan...  

Dus; laat je vooral niet weerhouden te laten pendelen, maar  neem  de uitslag wel  voor alle zekerheid met een klein korreltje zout,  om jezelf  eventuele teleurstellingen te besparen..

Groetjes Jenny

hallo vlindertje.

ik heb het ook geprobeerd op die site maar kom er niet uit snap er niks van zou jijhet niet misschien voor mij willen doen of even uit willen leggen alvast bedankt groetjes liesje

Ik wou even reageren.

Ik pendel op het forum en het is niet zo dat de pendel altijd gelijk heeft. Tuurlijk is het leuk om te doen en als je gelijk hebt is het natuurlijk fantastisch.

En voor de meiden die het leuk vinden om gependeld te worden en naar het forum toe gaan. Het is ook wel leuk als jullie gewoon mee doen en er niet alleen heen gaan om gependeld te worden. Inmiddels zijn er meiden die niet meer pendelen voor meiden die niet actief meedoen op het forum. De meesten werken gewoon en doen het erbij. Het vergt veel energie!!

Tieneke

Het is inderdaad ingewikkeld.
Maar je moet je eigen eerst registreren en dan kun je de uitleg lezen.
Voor de rest wijst het zichzelf.
Heb nu ook aangeschreven, Ben erg benieuwd wat er uit komt.

Groetjes kit

hoi hoi

ja ik snap dat je je moet registeren maar waaro waaro onder moet ik kijken staat allemaal in het engels en ben niet heel goed in engels.
ik zou graag stap voor stap uitleg willen maar dat zal denk niet gaan alvast bedankt liesje

Terug
Bovenaan