betrouwbaarheid testen

Hoi,

Eigenlijk "hoor" ik op het zwangerworden forum, maar ik denk dat jullie mijn vraag juist ook kunnen beantwoorden:
Na altijd een regelmatige cyclus ben ik ineens 6 dagen overtijd. Heb 2 keer getest met Clear Blue digitaal (heel betrouwbaar volgens mij) maar negatief. Normaal gesproken zou ik denken oke jammer, maar ik heb wel wat verschijnselen waardoor ik twijfel.
Ook zou ik volgens de bijsluiter van de test naar de huisarts moeten bij een negatieve test maar uitblijven ongi.
Hebben jullie ervaring met negatieve testen bij toch een zwangerschap? Ik sport fanatiek en wil dus echt geen risico lopen, maar ook niet voor niets voorzichtig zijn en mijn glaasje wijn bij een etentje laten staan vanavond...

Wie weet raad?

groetjes, Marnie
 
Hoi
Het kan zijn dat je een negatieve test krijgt ook al ben je wel zwanger die testen reageren op het hcg hormoon ofzo en dat moet aangemaakt worden en als je nog net te weinig daarvan hebt kan het niet zichtbaar zijn voor de test, bij mijn nichtje duurde het 4 weken voor ze positief teste, omdat zo bleek later ze weinig hcg hormonen aanmaakt.
Gewoon even afwachten en over een paar daagjes nog eens testen.
Groetjes en succes TIna(39)
 
Hallo,

Voor de nieuwsgierigen: kennelijk test idd  niet iedereen gelijk positief maar kan het dus later... Vandaag positieve getest, dusse, ben dan 5,5 weken zwanger. Het dringt nog niet helemaal door hoor.
Moet morgen naar de huisarts en vraag het  daar nog  even na over die testen.

De natuur blijkt dus weer ondoorgrondelijk, maar zoals het er nu naar uitziet in mijn voordeel!

groetjes, Marnie
 
Hoi,

Nu dus legaal op dit forum, hihi.
Wat mijn eisprong betreft: ik voel hem normaal gesproken (nu dus niet) en hij is altijd vroeg.  Volgens de klusdata kan het niet later "gelukt" zijn dan halverwege mijn cyclus, dus ik weet het niet, misschien hoort dit gewoon bij mij of het is nu al eigenwijs?
Ik ga er voorlopig maar vanuit dat het niets vervelends betekent...

groetjes, Marnie
 
Terug
Bovenaan