betrouwbare test?

A

Anoniem

Guest

hey meiden!

Hier een vraagje, zijn jullie bekend met de dipsticks van sensitest? ik dacht dat ik een aantal weken/maanden geleden had gelezen dat ze betrouwbaar waren..
nu had ik gisteren mijn NOD en getest...maar negatief helaas..vanmorgen nog niets dus weer getest en weer negatief. vorige week bij afvegen we streepje bloed kwijt geraakt..maar totaal geen gevoel dat ik ongi moet worden... hoop zo dat het raak is.. maar jah..2 negatieve testen..wat zouden jullie doen?

mijn testen zijn nu op, had er in totaal 6..wil wel nieuwe bestellen maar welke?..en evt ook ovulatietesten..

groetjes Bloem

hoi........
ik heb ook de ovulatietesten van sensi en ik ben er erg tevreden over.........
de zwangersch.test heb ik nog{!} niet gebruikt ,maar ik vind ze!! t kan ook zo zijn dat je misschien nog iets te vroeg getest heb..?
van sensi kan je ook combi paketten bestellen   is niet zo duur...
he succes
gr.lilian

Ja misschien ben ik indd wel te vroeg, maar ik beb, tnt, een regelmatige cyclus. en vandaag 1dag overtijd. op de verpakking staat dat je evt al 4 dgn vóór je nod   kan testen...
Denk inderdaad dat ik een combi pakket ga bestellen. maar ik wacht eerst mn RD af..
jij gebruikt   de ovu testen? positieve ervaring mee? hoeveel raad je dan aan om te kopen, want dat loopt nogal uit een..
bedankt voor je reactie!

Groetjes

hoi

nou mijn cyclus loopt van soms 23 tot 28 dagen dus ik had zelf de combi paket van 24   ov.test en 3 zwangersch.test voor 29,-
bij kruidvat kosten de testen 30,- en dan heb je maar 7 ovulatie test staafjes dussss
dan ben je toch met sensi veel goedkoper uit.....
maar met ov test moet je toch best wel veel gebruiken want dan twijfel je weer en dan weer dit en dan weer dat....
dus hoe meer hoe beter..dacht ik hahha
gr lilian

Hoi Bloem,

Ik heb deze vraag ook in het forum gesteld en mij werden toen de kruidvattesten aangeraden. het schijnt dat ze heel gevoelig zijn! Ik was twee dagen overtijd en had een positieve test in mijn handen!

Ik duim voor je!

hey duifje..

jij hebt daarna dus een test van de kruidvat(eigenmerk) gedaan?   en positief..wat fijn zeg. gefeliciteerd. is het al lang geleden?

en had je hiervoor van sensitest gedaan?

ben nog niet ongi,  maar goed misschien ben ik het wel onregelmatig, maar afgelopen maanden steeds 28 dgn dus dat was super!

ben benieuwd en bedankt voor je berichtje!

hoi hoi,

Toen ik dacht dat ik zwanger was , bleek de test negatief. Toen bij de huisarts getest en die zei, nee hoor niet zwanger. Een week later was er nog niks en toen bleek de test wel positief!! Dus er is hoop !

Ik hoop erg dat bovenstaande voor jou ook geld! Succes.

he qq,
Ja ik hoop het ook. Het blijft afwachtten dus! ga morgen weer testen, kan het gewoon niet laten, ben zo blij dat k overtijd ben en nu werkt de test niet mee;)!
Hoe lang ben jij nu zwanger?

liefs

Terug
Bovenaan